18. októbra 2014

Krémik na tvár Ziaja kakaové maslo

Čaute, čaute!

Ani sa ma nepýtajte, prečo opäť zanedbávam blog. Nuž, v krátkosti - škola, diplomovka, choroba.. Je toho skrátka nad moju hlavu. Času je málo a povinností veľa. Po týždni som však opäť tu a mám pre vás nový článok. Už nejaký čas sa tu neobjavila žiadna recenzia, takže som sa rozhodla znovu potešiť kozmetických nadšencov. O čom to bude? O kakaovom pleťovom kréme! Čítajte ďalej :-) 





V dnešnej recenzii sa chcem venovať krému, ktorý som si kúpila už pred niekoľkými mesiacmi. Vlastne to bol jeden z mojich prvých produktov značky Ziaja. Ide o pleťový krém z línie kakaové maslo, ktorý je určený pre normálnu až suchú pleť. Pre tento krém som sa rozhodla práve kvôli tomu, že milujem kakao a všetko kakaové a v onom momente ma trápila trošku suchšia pleť. Do používania som sa pustila takmer okamžite po kúpe. Aké teda sú moje pocity z tohto krému?


V prvom momente ma omámila nádherná kakaová vôňa. Je naozaj krásna, nie presladená, nie vtieravá, proste taká akurát. Pleť som teda poctivo odlíčila a nakŕmila ju týmto chutným krémom. Už pri prvom použití som cítila, že to bude ono, že sme si proste sadli. A tak som dva týždne nepoužívala žiaden iný krém a vytešovala som sa z môjho nového kamoša. Zrazu sa ale niečo pokazilo. Náš vzťah už nebol ako predtým. Zmenila sa moja pleť? Tak rýchlo? Alebo sa zmenil krém? Doteraz netuším. Krém, ktorý mi dva týždne vyhovoval vo všetkých smeroch, bol zrazu ako vymenený. Ale poďme pekne poporiadku...


Krém je balený v krásnom hnedom kalíšku s objemom 50ml. Hustá konzistencia je pre produkty Ziaja už typickým znakom. Krém s obsahom kakaového masla je určený na pravidelné používanie počas dňa. Jeho úlohou je pleť vyživiť samými skvelými zložkami, vrátane vitamínu E. Výrobca tiež uvádza, že pleťový krém cocoa butter zlepšuje vzhľad a sfarbenie pleti, revitalizuje, vyhladzuje a dodáva pleti ochranné zložky. Taktiež hydratuje a zabraňuje nadmernej strate vody a zmenšuje sklony k podráždeniu. Rovnako ako ostatné výrobky Ziaja, je aj tento maznák dermatologicky testovaný a jeho pH je neutrálne. 


Počas prvých 2 týždňov používania sme si s krémom ozaj sadli. Moja pleť bola krásne hydratovaná, nemastil, krásne vonial, skvelo sa rozotieral. ALE... Ale po uplynutí zhruba 2 týždňov sa zrazu všetko zmenilo. Odrazu som mala problém s rozotieraním. Neviem to úplne presne popísať, no zrazu to proste nešlo. Bolo to ako keby som mala tvár potiahnutú akousi divnou protišmykovou gumou, po ktorej krém nechcel kĺzať. Jednoducho to nešlo, pričom však konzistencia krému nebola nijako viditeľne zmenená. Krém sa ale zrazu nedal poriadne zapracovať do pokožky. Stále akoby ostával na povrchu, nie a nie sa vstrebať. Tým pádom zanechával moju pleť mastnú a vy veľmi dobre viete, že mastnú tvár od krému neznesiem. Krém som teda prestala na nejaký čas používať. Keď som sa k nemu ale po pár mesiacoch vrátila, problémy stále pretrvávali. Proste to už nebolo ono, nebola som s ním spokojná a tak som ho prenechala mamke, ktorá ho teraz používa. Musím povedať, že zatiaľ voči nemu nemala žiadne výhrady, krém jej vyhovuje. Možno je to tým, že má suchšiu pokožku než ja. Ktovie. V každom prípade s ním nemá také problémy ako ja, čím sa opäť raz potvrdilo, že čo vyhovuje mne, nemusí vyhovovať vám a naopak.. 


Ak to mám teda zhrnúť, spočiatku mi krém veľmi vyhovoval, no po nejakom čase sa niečo zmenilo a už to nebolo ono. Netvrdím, že by bol úplne zlý, ale skrátka už nespĺňal moje očakávania. Na druhú stranu mamina je s ním spokojná, takže sa naozaj nedá povedať, že by vyslovene nefungoval, proste je to asi o šťastí, niekomu sedí, niekomu nie. Môj názor naňho teda ostáva neutrálny, nemôžem povedať, že vám ho odporúčam, ale ani nemôžem povedať, že je to prepadák. Asi si to budete musieť otestovať samé na sebe a rozhodnúť sa podľa vlastnej skúsenosti. Ja osobne si ho síce už druhýkrát nekúpim, ale myslím, že mamina sa k nemu možno ešte vráti. Uvidíme ako to nakoniec dopadne :-)

Ďakujem, že ste si prečítali ďalšiu z mojich recenzií a teším sa na vaše názory. Určite mi napíšte, či s ním máte skúsenosť a aká bola. A ak ste ho nevyskúšali, tak mi dajte vedieť aký krém používate vy. Som zvedavá ;-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)