12. októbra 2014

Hurá na párty!

Krásnu nedeľu všetkým!
V poslednom období sa mi ozvalo zopár čitateliek, ktoré ma požiadali aby som na blog pridávala viac módnych inšpirácii a keďže mi na mojich čitateľoch záleží, rozhodla som sa vám vyhovieť. Preto sa odteraz budem snažiť zaradiť módne inšpirácie medzi pravidelné posty. A kedže koniec roka sa nezadržateľne blíži, mám tu dnes pre vás jeden párty outfit, ktorý som len včera uverejnila na mojom polyvore profile. Opäť mám raz to šťastné obdobie, kedy sa chcem baviť, žiť, užívať si s priateľmi a aj preto je tento outfit trošku výraznejší.

Pevne verím, že sa bude páčiť aj vám. Ak nie, nevadí, svet sa predsa nezrúti ak budeme mať odlišný vkus.. Určite mi ale dajte vedieť dole v kometároch svoje pocity a názory na tento výtvor. No a už štandardne po kliknutí na obrázok budete automaticky presmerované na môj polyvore profil, kde nájdete všetky použité kúsky spolu s ich cenou a adresou kde sa dajú kúpiť. ;-) 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)