9. novembra 2014

Bižu wishlist

Krásne ránko, dámy!

Už si ani nepamätám, kedy sa na blogu objavil nejaký wishlist a preto je najvyšší čas to napraviť! Pri mojich potúlkach vo svete POLYVORE.COM som narazila na ozaj peknučké kúsky. Dnešný wishlist bude zameraný na bižutériu a šperky a vy uvidíte kúsky z dielne takých mien, akými sú Marc Jacobs, Alexander McQueen, Mulberry, Roberto Cavalli a mnoho ďalších... Užite si to! :-)







Náhrdelníky
1. Jednotkou na mojom vyšperkovanom wishliste je trojitý náhrdelník z dielne With love from CA. Tento kúsok ma zaujal svojou jednoduchosťou, viem si ho veľmi dobre predstaviť k čiernej blúzke či topu. Skrátka v jednoduchosti je krása.. 

2. Druhým náhrdelníkom je opäť vrstvený fešák, tentokrát v čierno-zlatom prevedení. 

3. Trochu výraznejší, ale i tak stále krásny je zlatý náhrdelník so špicmi na dlhej retiazke. 

4. Úplným luxusom je pre mňa tento prepychový zlatý úlovok, ktorý má nasvedomí značka Rosantica. 

Prstene
1. Diamanty ozdobia každú ženu a práve tento diamantový prsteň si viem predstaviť na svojej ruke.

2. Podstatne lacnejším a pre mňa aj dostupnejším je druhý prsteň, ktorý predstavuje srdce opantané striebrom. Vskutku veľmi zaujímavý kúsok!

3. Muselo prejsť 23 rokov aby sa mi zapáčili hranaté prstene. 18-karátový zlatý prsteň značky Ippolita však svoju úlohu splnil dokonale. Je elegantný, nie príliš výrazný no i tak veľmi zaujímavý. 

4. Druhým najdrahším kúskom v tomto wishliste je zlatý 18-K prsteň od návrhárky, ktorá si hovorí Anita Ko. 

Náušnice
1. Moju lásku k mačkovitým šelmám dokonale vystihujú tieto náušnice značky Roberto Cavalli. Sú dravé ako ja a pre mňa znamenajú vyjadrenie vlastnej osobnosti.

2. Druhými náušnicami sú veľmi elegantné a ženské zlaté náušnice s diamantmi od Annie Fensterstock. Viem si ich predstaviť ako k svadobným šatám, tak i na ples. 

Náramky
1. Úplne jednoduchým kúskom človek nikdy nič nepokazí, preto som do môjho wishlistu zaradila jemný béžový náramok Marc by Marc Jacobs, ktorý mi pripadá veľmi dievčenský a chic.

2. Ďalším v poradí je náramok Mulberry z červenej kože, ktorý je zdobený milou mašličkou a zlatou sponou s Mulberry stromčekom. 

3. Posledné mesiace sú reťaze jednoducho v móde a tak som sa i ja rozhodla podľahnúť tomuto trendu. Do wishlistu som zapracovala aj čierno-zlatý reťazový náramok značky ALDO. 

4. Posledným úlovkom medzi náramkami a zároveň posledným fešákom v tomto zozname prianí je náramok od môjho obľúbeného návrhára Alexandra McQueena. Jeho prácu veľmi milujem a hoci väčšina jeho kúskov je prísne extravagantná, vždy sa dá nájsť niečo, čo si môžete vziať bez toho, aby na vás okolie pozeralo ako na blázna. Alexander McQueen a preňho typické lebky sú skrátka nesmrteľné! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)