17. apríla 2015

Víkendový oddych so Ziajou a blogerkami

Krásny piatkový večer, priatelia!

Mnohé z vás vďaka facebooku vedeli, že sa cez víkend chystám do Košíc na stretnutie so Ziajou a blogerkami a mnohé z vás netrpezlivo čakali na report z tohto milého eventu. Vualá, dočkali ste sa! Dnešný článok bude celý venovaný kozmetickej značke Ziaja a mojim blogovým kolegyniam. 






Na toto stretnutie som sa tešila už od nepamäti a to najmä z dvoch dôvodov - milujem značku Ziaja (a kto nie, že áno?!) a chcela som osobne spoznať ďalšie blogerky, ktoré som až do soboty poznala len z obrazovky môjho počítača. Konečne nadišiel ten deň a ja som od nadšenia nemohla ani zaspať. Po necelých troch hodinách pretáčania sa v posteli prišiel čas vstávať. Na stanici som netrpezlivo vyčkávala na autobus a tešila sa ako malé dieťa na Ježiška. Celú cestu som sa usmievala od ucha k uchu a rozmýšľala o tom, aké to celé bude. Veľa ľudí o mne nevie, že som vlastne spočiatku dosť hanblivá osôbka a chvíľu mi trvá kým sa uvoľním. Potom však príde druhý extrém povahy blížencov a síce, že ma v rozprávaní nikto nedokáže zastaviť.

Našťastie sme si s babami veľmi rýchlo sadli a konverzácia prebiehala úplne prirodzene. V spoločnosti zastúpenia značky Ziaja, ako i ostatných blogerok som sa cítila veľmi príjemne. Celé stretnutie prebiehalo úžasne priateľsky, takže si vlastne dievčatá môžu samé za to, že som sa v ich prítomnosti rozkecala možno až priveľmi - sorry dámy, na niekoho sa vyhovoriť predsa musím :-)


Prvá hodinka a pol zbehla skutočne rýchlo, dozvedeli sme sa kopec nových informácií o značke Ziaja, hlavne o histórií a pozadí jej vzniku. Zaujímavosťou boli aj informácii o predajnosti konkrétnych línií a ako asi správne predpokladáte, najobľúbenejšou je línia produktov kozie mlieko, o ktorých ste sa mohli čo-to dočítať už aj na mojom blogu - recenzia krému na ruky s kozím mliekom, recenzia na telové mliečko s kozím mliekom a recenzia na pleťovú masku s kozím mliekom. V predajni v košickej Optime sme s babami ovoňali všetko čo sa dalo. Toľko voňavých výrobkov na meter štvorcový nenájdete hádam nikde. Predajný ostrovček Ziaja sa pýši viac ako 400 výrobkami, takže pri jeho návšteve určite neodídete s prázdnymi rukami - ani nám sa to nepodarilo. Ak náhodou nemáte možnosť pricestovať do Košíc, môžete tejto značke úplne podľahnúť prostredníctvom eshopu DobráKozmetika.sk, ktorý ponúka nemenej širokú škálu produktov značky Ziaja.



Keď už nám po ceste poriadne vyhladlo, presunuli sme sa do Olive restaurant, kde sme svoje brušká potešili chutným spoločným obedom. Zo všetkých tých lákavých pokrmov som si vybrala lososovú polievočku. Tomuto skvostu na tanieri neodolala ani naša Peťka, ktorej touto cestou srdečne ďakujem za skvelý event.




S plným žalúdkom sa nám konverzovalo ešte o čosi lepšie a prebrali sme najrôznejšie témy. Bolo fajn spoznať všetky tieto skvelé ženy aj z trocha iného uhla, než sme zvyknuté v rámci blogosféry. Atmosféra bola veľmi príjemná a uvoľnená a náš program pokračoval v nechtovom salóne Naylah Nail, kde sme podstúpili príjemnú manikúru spojenú s masážou rúk.


Po tomto neopísateľnom hodinovom rozmaznávaní sme sa opäť zišli v predajni Ziaja, kde sme mali možnosť vybrať si niekoľko produktov. Poviem vám, človek by sa tam najradšej celý nasťahoval, pretože vybrať si z takého množstva skvelých vecí je priam nemožné. Veď ani ja som sa neudržala a dokúpila som si ešte niekoľko ďalších produktov, ktoré vám určite predstavím v ďalších článkoch. V rýchlosti vás len jemne navnadím na čo všetko sa môžete tešiť počas najbližších týždňov a mesiacov. Budúcimi hviezdami bude rozhodne Ziaja vlasová kozmetika, pleťové masky, antibakteriálna pleťová kozmetika pre aknóznu pleť, kakaový balzam na pery, micelárne pleťové mliečko, veľmi obľúbený antiperspirant Blocker a v neposlednej rade aj gélový peeling na tvár a telo z novej línie olivové listy. Samozrejme som neodolala ani olivovému telovému maslu, ktoré som vám predstavila ako jeden z prvých produktov od Ziaje.

Nemyslite si však, že táto značka ponúka len produkty pre mladé ženy, práve naopak. Ziaja pokrýva pleťovú, telovú, vlasovú a intímnu starostlivosť od narodenia až po starobu. V ponuke sú totižto produkty určené bábätkám, malým deťom, pubertálnym potomkom, mladým i dospelým ženám, ženám po päťdesiatke i našim starým mamám. Ak na svoje bábätko ešte len čakáte, určite vás zaujme rada Mamma Mia, ktorá je určená tehotným ženám a ženám po pôrode. V tejto línii sa nachádza  gél na intímnu hygienu, krém proti striám, lanolínová masť na bradavky počas tehotenstva a v období kojenia a tiež spevňujúce telové maslo, ktoré určite oceníte po pôrode.









Ako som už povedala, Ziaja myslí ozaj na každého z nás, o čom svedčí nekonečné množstvo línií navrhnutých pre každý vek a typ pleti. Dokonca aj keď trpíte atopickou dermatitídou, Ziaja má pre vás celý rad produktov. Výnimkou nie sú ani muži, ktorí môžu vyberať zo širokej škály produktov. Tá zahŕňa všetky potrebné produkty od antiperspirantov cez šampóny až po kozmetiku na holenie a ošetrenie pokožky po holení.

Čo ste možno netušili je, že medzi sortimentom tejto značky nájdete aj obľúbené BB a CC krémy. Tu môžete vyberať až z troch prevedení - zelený upokojujúci CC krém pre citlivú pleť, modrý BB krém pre mastnú a zmiešanú pleť (tento sa predáva v dvoch odtieňoch) a ružový BB krém pre normálnu pleť (opäť dva odtiene - prirodzený a opálený).





Nebojte, o produktoch značky Ziaja sa dočítate aj v ďalších mojich článkoch, avšak nateraz pokračujem v rozprávaní o našom stretnutí. Keď sa nám po niekoľkých minútach podarilo vybrať si našich nových voňavých kamarátov, ktorých si odnesieme domov, smerovali naše kroky na ďalšie posedeníčko v historickom centre Košíc. Počasie bolo ozaj krásne a tak nám nič nebránilo v príjemnej prechádzke a návšteve Dómu svätej Alžbety. Na chvíľu sme sa ešte posadili v mestskom parku a hľadali príjemný podnik, v ktorom zakotvíme. Nakoniec zvíťazila Republika Východu, kde sme si dopriali ďalšie chutné občerstvenie a osviežujúce pitivo. Naše nekonečné rozhovory pokračovali aj tu a hoci na nás padala únava, tešili sme sa z príjemnej atmosféry nášho stretnutia. Až do večera sme rozoberali všetko možné i nemožné, avšak ako to už býva zvykom, niekedy musí prísť čas, kedy sa treba vrátiť domov...



Zo stretnutia so značkou Ziaja a kočkami blogerkami som odchádzala naozaj príjemne unavená a vďačná za kopec nových zážitkov a skúseností. Všetky sme sa zhodli na tom, že by sa takéto blogerské stretka mohli konať i častejšie a vo väčšom počte, pretože predsalen je príjemné spoznať svoje blogové idoly aj naživo. Ak by ste boli zvedavé, kto všetko sa vlastne na stretnutí so Ziajou objavil, tak to boli vám určite veľmi dobre známe tváre z blogov:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)