19. augusta 2015

Tekutá linka, ktorá ma sklamala

Bré popoludnie, beauty nadšenci!
Bolo to ešte v časoch, kedy po Zemi behali dinosaury a o tekutých očných linkách na blogoch nebolo ani chýru ani slychu. Pod ruku sa mi dostali celkom štýlové Fabulous glam od Miss Sporty a ja som začala trénovať na majstrovstvá blogosféry v kreslení očnej linky. Milióny dievčat, ktoré sa rozhodli odvážne vstúpiť do temných vôd tekutých liniek, to po čase vzdali a prešli na pohodlnejšie gélové očné linky, linky v pere či fixe. Vravím si - super, konkurencia je von z hry a ja si idem ďalej to svoje... Chyba!




Ako všetci športovci, aj beauty blogerky potrebujú poriadnu dávku tréningu než sa postavia na stupienok víťazov, no niekedy skrátka ani tvrdá drina nestačí - hlavne ak je váš parťák v párovej disciplíne totálne nemehlo. Áno je to tak, Fabulous Glam sa síce tvári ako nadšenec, ale v skutočnosti je to poriadny lajdák. Jeho najväčší výkon je hádam to, že sa pohodlne zmestí do kozmetickej taštičky, no inak skutek utek. Za jeho už na prvý pohľad štíhlou líniou sa skrývajú tisíce tenučkých vlákien, ktoré spolu tvoria elegantnú špičku štetca. Bohužiaľ o nejakom spevnenom hrote sa nedá hovoriť - pod tlakom ruky pri čmáraní očných liniek sa štetec ohýba ako pubertiak tackajúci sa domov v piatok večer z miestnej diskotéky a práca s Fabulous glam sa tak stáva nočnou morou pre všetkých, ktorí by snáď túžili po dokonale tenkej očnej linke. Ešteže ja mám rada tučné čiary!



Človek by si myslel, že tým pádom mám po probléme, ale ono houby s octem. Ani pri snahe nakresliť silnejšiu linku sa mi nedarí predviesť bohvieaký výkon. Linka je kostrbatá už na chrbte ruky, nieto ešte na očnom viečku (a už vonkoncom nie na ľavom očnom viečku!). Navyše ma tento chlapík sklamal aj v intenzite svojho výtvarného umenia. Farbu treba na štetec častejšie nanášať, inak vynecháva. Tvorba očnej linky sa tak predlžuje z piatich minút na poldňovú záležitosť. O linke na dva ťahy si nechajte ďalej zdať. Sklamanie na celej (prerušovanej) čiare! Zato ale jeho modrý kolega z radu Pump up booster waterproof vie čo robí a s týmto dinosaurím zdochliakom sa nedá ani porovnať ;-) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)