18. augusta 2015

Farebné líčenie očí na každú príležitosť

Krásne utorkové ráno!

Po dlhých mesiacoch som opäť dostala chuť pohrať sa s farbami a zdokonaliť svoje (ne)umenie v líčení očí, preto som zavítala k ujovi Googlovi pre kúsok inšpirácie. Ako sa hovorí - kto hľadá nájde - a vďaka tomu vám dnes prinášam tento článok plný ukradnutých požičaných fotografií s líčením očí. Verím, že vás výtvory šikovných rúk neznámych dievčat očaria rovnako ako mňa a pustite sa spolu so mnou do poctivého tréningu.









PS: Ak vás zaujíma čím sa líčim, tak je to prevažne táto veľká paleta 180 ks očných tieňov z eshopu BeAngel.sk + báza pod očné tiene Essence, resp. Catrice - podľa toho, ktorá mi príde skôr pod ruku. Ďalšou paletkou, ktorú som si naprosto zamilovala, je paletka očných tieňov značky Chit-Chat, ktorú som vám na blogu už tiež ukazovala. No a čuduj sa svete, ale niektoré odtiene sa v týchto dvoch paletách jednoducho nenachádzajú a vtedy hrabem medzi mono tieňmi rôznych značiek, ktoré ste zatiaľ na blogu nevideli, ale určite vám ich čoskoro ukážem ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)