17. augusta 2015

Chupa Chups ball balzamy na pery

Ahoj!
Keď som pred niekoľkými týždňami v chorvátskej DM drogérii narazila na horúcu novinku značky LiP SMACKER, nenechalo ma to chladnou. Balzamy na pery s príchuťou legendárnych lízaniek Chupa Chups mi jednoducho v mojej kozmetickej zbierke nesmeli chýbať. No a dnes vám, milí moji čitatelia, prinášam recenziu tohto skvostu a samozrejme aj malé prekvapenie na záver! 

zdroj




Balzamy na pery Chupa Chups od Lip smacker sa začali predávať v prvej polovici mája, no u nás zatiaľ k dostatiu nie sú a je namieste otázka, či vôbec budú. Osobne o tom dosť pochybujem, nakoľko už tak je ponuka klasických balzamov Lip Smacker u nás značne obmedzená. Zúfať však nemusíte, pretože v pripravovanej giveaway pre pravidelných čitateľov budete môcť vyhrať jeden z týchto chutných balzamov. 

zdroj
Dúfam, že som vás aspoň trochu navnadila na súťaženie a teraz môžeme prejsť k samotnému produktu... Ako môžete vidieť na fotografiách, balenie LiP SMACKERov z edície Chupa Chups je premyslené do posledného detailu. Designéri zvolili v súčasnosti veľmi obľúbené ball balenie, ktoré je typické pre balzamy značky EOS, Revo, Walgreens či Flormar. Zvyšok balenia je navyše navrhnutý tak, aby pripomínal slávne lízatká od Chupa Chups - mimochodom, vedeli ste, že lízanky tejto značky sú s nami už viac ako 50 rokov?! Keďže v chorvátskej déemke mali v predaji len dve z troch možných príchutí, k recenzovaniu som si vybrala melónovú čupačupsku. Druhý úlovok (jahoda) poputuje do už spomínanej giveaway. Treťou príchuťou bola kombinácia jahoda-smotana, ktorá tiež vyzerá veľmi lákavo, takže škoda, veľká škoda, že ju nemali. 


Chupa Chups balzam na pery má ako inak povestnú LiP SMACKERovskú kvalitu, takže v tomto smere paráda. Keďže moje pery v tomto období nie sú vôbec extrémne vysušené, balzam používam hlavne pre radosť. Netvrdím však, že nehydratuje! Práve naopak. Jeho zvláčňujúce účinky sú na výbornej úrovni, pery zanecháva hebké a jemné no a samozrejme poteší príjemnou melónovou vôňou, ktorá je nenásilná. Ak si z detstva pamätáte žuvačky v tvare melóniku, tak toto je presne ono! Proste sladký návrat do detských čias, ktorý si jednoducho zamilujete. 




LiP SMACKER z edície Chupa Chups loved by me je presne ten druh balzamu, ktorý vás bude baviť nech ste kdekoľvek. Krásne balenie, výborná hydratácia, príjemná vôňa a dlhotrvajúci účinok sú vlastnosti, ktoré budú mať na svedomí, že tento produkt bude vždy a všade beznádejne vypredaný! 

Z trochu "technickejšej" stránky veci - aby ste sa vyhli kúpe fake produktu, skontrolujte si na zadnej strane balenia striebornú nálepku "Chupa Chups official product" a všetky tieto právne záležitosti. Bola by škoda kupovať tohto miláčika vo falšovanej verzii, navyše s nejakým nie moc šmačným zložením, ktoré je pre fake kozmetiku tak typické. Balenie balzamu má 7g a po otvorení by sa mal balzam na pery spotrebovať do 24 mesiacov. Balzam som fotila po pár použitiach a vidíte, že na ňom nie sú takmer žiadne známky úbytku produktu, takže určite vydrží veeeeľmi dlho. Pokiaľ ide o cenu, v Chorvátsku som zaň dala 23,90 HRK (chorvátska kuna) - čo je asi 3,50 €, no na nete narazíte aj na vyššiu cenu, napríklad 4,50 £.






Čo teda urobiť, aby ste získali jahodový balzam na pery od LiP SMACKERu z najnovšej kolekcie Chupa Chups? Sledujte môj blog a striehnite na spustenie giveaway, v ktorej okrem tohto miláčika budete môcť vyhrať aj niekoľko ďalších skvelých vecičiek ;-)

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)