9. augusta 2015

Mininázory - 3x Bioderma

Krásnu nedeľu, všetkým!

Po prvýkrát vyťahujem svoj zápisník s poznámkami k testovaným vzorkám produktov a rozhodla som sa podeliť s vami o moje mininázory na tri produkty značky Bioderma. Tento seriál bude venovaný výhradne skúšaniu vzoriek a prvým dojmom z toho-ktorého produktu. Je samozrejmé, že na základe jednej či dvoch vzoriek si človek nemôže vytvoriť plnohodnotný názor a preto nebudem kvalitu produktov bodovať ako v bežných recenziách.

Pôjde len o akýsi súpis mojich prvých dojmov, pocitov a názorov na jednotlivé výrobky s konečným verdiktom kúpiť/nekúpiť. Ale späť k značke Bioderma a jej produktom. Kto ma sleduje pravidelne, určite postrehol, že k produktom tejto značky som si doposiaľ nevytvorila veľmi pozitívny vzťah. Väčšina produktov u mňa zlyhala na plnej čiare, alebo sa zaradili medzi priemerné produkty, akých sú v každej drogérii stovky a to za podstatne nižšie ceny. Dnes sa pozriem na zúbok ďalším trom produktom, ktorých vzorky sa mi dostali pod ruku. Ako teda dopadnú, sa dozviete v dnešných mininázoroch :-) 

zdroj





Okey, prejdem rovno k veci a vrhám sa na prvý produkt, ktorým je Bioderma Matriciane Sérum. Toto sérum je určené pre pokožku bez energie, ktorá potrebuje rozžiariť a oživiť. Ide o intenzívne omladzujúce sérum s regeneračnými vlastnosťami. Odporúča sa ho používať pri strate pevnosti a jasu pleti a tiež v boji proti vráskam. Môžete ho použiť aj ako doplnkovú starostlivosť po estetických a dermatologických zákrokoch, napríklad chemickom peelingu alebo laserových zákrokoch. Matriaciane Sérum od Biodermy by malo pleti dodať dôležité živiny a podporiť regeneráciu buniek. Zároveň obnovuje metabolické procesy v koži čím revitalizuje pleť. Pri pravidelnom užívaní tohto séra dôjde k zníženiu počtu vrások, pleť nadobudne pružnosť, jas a mladistvý vzhľad. Okrem toho by hydratačná a  veľmi príjemná textúra mala zanechať pokožku sviežu a zamatovo hebkú. 


Tak a teraz sa môžme prebudiť z pekného sna. Môj verdikt na Biodermacky produkt je opäť raz nemilosrdne kritický. Po nanesení na pleť ma celá tvár začala veľmi nepríjemne páliť a štípať, čo trvalo asi 10 minút - potom pálenie ustúpilo, alebo som ho len jednoducho prestala vnímať, neviem. Ďalšou nepríjemnosťou a u mňa neodpustiteľnou vlastnosťou tohoto séra je, že na pokožke lepí a vlastne okamžite po nanesení sa začal hlavne nad hornou perou a v oblasti krku samovoľne droliť. Posledný postreh k tomuto produktu je, že sa moja pleť po ňom neskutočne leskla. Rozhodne by som v takomto stave (pálenie, drolenie a lesk) nemohla vyjsť na verejnosť. Vlastne ani na domáce použitie by mi tento produkt nevyhovoval, keďže moja (podotýkam veľmi odolná!) pokožka naňho reagovala nežiadúco. No a poslednou vecou, ktorá je ako sa hovorí klincom do rakvy, je cena tohto produktu - za 30ml balenie zaplatíte 27,50€. Verdikt? Ďakujem, neprosím! 
Druhý produkt pochádza z línie Sébium a ide o intenzívnu starostlivosť o aknóznu pokožku s názvom Sébium Global. Ako uvádza výrobca, tento výrobok má účinkovať na biologickej úrovni a starať sa o príčiny a tiež dôsledky vzniku akné vďaka unikátnej patentovanej kombinácii Bakuchiol + brevet Fluidactiv, ktoré spoločne pokožku učia regulovať kvalitu a množstvo v nej obsiahnutých mastných kyselín, aby sa kvalita kožného mazu priblížila kvalite zdravej pokožky a tým efektívne predchádzať tvorbe vyrážok a čiernych bodiek. Na boj s dôsledkami je tu kombinácia dermatologicky aktívnych zložiek ako AHA estery, kyselina salicylová a kyselina citrónová, ktoré napomáhajú náprave kože odstránením vyrážok a čiernych bodiek, zatiaľ čo glukonát zinku spolu s enoxolónom upokojuje a znižuje začervenanie spojené so zápalovými procesmi. Výsledkom by mala byť čistá, zvláčnená pokožka a potlačený vznik jaziev. Sébium Global má ľahkú textúru a rýchly účinok, navyše je nekomedogénny a vyznačuje sa výbornou toleranciou. 


Moja skúsenosť s Bioderma Sébium Global je o kúsok pozitívnejšia než v predošlom prípade, no stále ma to nepresvedčilo ku kúpe tohoto produktu. Môžem potvrdiť, že tento výrobok má ľahkú textúru - opísala by som ju ako gélovo-krémovú, vďaka čomu sa skutočne dobre rozotiera. Narozdiel od prvého výrobku som tentokrát nemala problém s lepením ani s mastením pleti po natretí. S čím som však opäť bojovala bola reakcia mojej pleti na Sébium Global od Biodermy. Tá ma totiž opäť začala dosť páliť, tentokrát to však trvalo o polovicu menej, ale aj tak - pokožka predsa nemá páliť!!! No a opakoval sa aj problém s drolením v oblasti krku a tentokrát aj líčok. Na druhú stranu musím povedať, že po týždňovom používaní vzorky som pozorovala mierne zlepšenie akné, takže niečo na tomto krémiku bude. Bohužiaľ však môj verdikt opäť nebude pozitívny a to práve kvôli spomínanému páleniu a droleniu, ktoré sú u mňa neodpustiteľnou chybou. Takže za cenu 15,79€ si tento krém kupovať nebudem.
A do tretice konečne niečo, s čím som bola skutočne spokojná a vlastne aj príjemne prekvapená. Dnes som otvorila moju krabicu plnú vzoriek a vytiahla z nej Bioderma Sébium Pore Refiner. Ide o aktívne sérum, ktorého úlohou je okamžite stiahnuť rozšírené póry, ktoré sú dôsledkom prebytočného kožného mazu, stresu, fajčenia a znečisteného ovzdušia. Experti na pokožku a biológiu spoločnosti Bioderma vyvinuli prípravok Sébium Pore Refiner, ktorý zlepšuje vzhľad pokožky, zjemňuje jej štruktúru. Pokožka ostáva hladšia, jasnejšia, póry sú stiahnuté a menej viditeľné. Navyše exkluzívny komplex Fluidactiv udržiava kvalitu kožného mazu a zabraňuje opätovnému upchávaniu pórov. Plus obsiahnuté antioxidanty udržujú lesklosť pokožky. Tento výrobok sa vyznačuje jemnou textúrou, ktorá sa po nanesení okamžite vstrebáva a zanecháva príjemný hladký povrch. 


Fajn a teraz moje postrehy. Prvé čo ma na tomto produkte zaujalo, je jeho veľmi príjemná svieža vôňa. Vďaka veľmi jemnej a ľahkej textúre som nemala problém krémik rozotrieť po tvári. Spočiatku som myslela, že pôjde o ďalší produkt, ktorý mi nebude vyhovovať a to kvôli tomu, že prvú minútku-dve ostala pleť od krému akoby mokrá a veľmi lesklá. Po krátkom čase sa však Sébium Pore Refiner úplne vstrebal do pokožky a pekne ju zmatnil. Bola som prekvapená, že povrch pleti skutočne vyhladil. Na druhú stranu jeho chémiou nadupané zloženie pre mňa nebolo moc príjemným čítaním. Vlastne som sa nevyhla ani pocitu "silikónom potretej pleti", ktorý vám je určite dobre známy ak používate Balea Teint Perfektion alebo Garnier Perfect Blur. Čo sa týka stiahnutia pórov, to môžem potvrdiť len sčasti. Póry sú asi o polovicu menej viditeľné, no ešte by to chcelo kúsok toho zlepšenia. No a už typický problém u produktov od Biodermy - drolenie. Áno, opäť raz sa s ním stretávam, avšak už v omnoho menšom merítku, takže tentokrát by som mu to vedela aj odpustiť. Konečný verdikt? Produkt je veľmi príjemný, pleť je po ňom krajšia, jemnejšia, póry sú menej viditeľné. Jeho cena je 14,79€, čo je na mňa trochu moc, no ak ste ochotné ju zaplatiť, tak do tohto krémiku kľudne choďte.

Na záver poviem len toľko, že posledným produktom si u mňa Bioderma tak trochu zlepšila reputáciu, no určite bez predošlého skúšania vzoriek nebudem produkty tejto značky kupovať. Stále ostávam sklamaná z 85% ich výrobkov a to je príliš vysoké percento na to, aby som produkty tejto cenovej kategórie kupovala "naslepo". Aký je váš postoj k značke Bioderma? Máte radi Bioderma produkty? 


obrázky produktov: www.bioderma.sk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)