8. augusta 2015

Mydlo z farmy - uhlie a kozie mlieko

Ahojte, krásky!
Už je to skutočne dlhá doba, čo som rozbaľovala svoju megaobjednávku z eshopu BioBeauty.sk a dnes vám prinášam moje postrehy o jednom zo skvelých produktov. Začiatkom týždňa som vám sľúbila podeliť sa o pre mňa zázračné mydlo, ktoré mi nesmierne pomáha v boji proti akné. Ja hlúpa hus som až donedávna používala kopec prípravkov proti akné a môj boj s ním bol doslova nekonečný. Aj keď som už konečne mala krásnu pleť, po niekoľkých dňoch (hlavne keď som bola vystresovaná a pod tlakom) sa vyrážky objavovali zas a znova. S tým už je ale koniec! Mám totiž svojho pomocníka, s ktorým sme sa do seba zamilovali na počkanie. Uhľové mydlo z farmy.






Pre mnohé z vás je možno značka Mydlo z farmy doposiaľ neznámym pojmom, no verím, že po dnešnom článku sa pustite do pátrania po jej sortimente. Táto značka má svoj pôvod u nás a aj to je jeden z mnohých dôvodov, prečo mi je taká sympatická. Myšlienka podpory lokálnych producentov je v súčasnosti veľkým hitom a verte mi, že na Slovensku máme niekoľko šikovných rúk, ktoré sa oplatí povzbudiť v tom, čo robia.


"Prečo Mydlo z Farmy? Podľa malej rodinnej farmy, ku ktorej patríme. Na našich lúkach uprostred Slovenska sa pasú ovce, kozy aj dobytok. Vážime si krajinu, o ktorú sa staráme a snažíme sa využiť čo najviac z toho, čo nám krajina okolo nás prirodzene ponúka. Hospodárime s láskou a vďakou ku krajine, zvieratám a ohľaduplne k životnému prostrediu."
(www.mydlozfarmy.sk)


Pri nakupovaní v eshope BioBeauty.sk mi zvlášť padlo do oka jedno mydielko, ktoré je určené pre ľudí ako som ja. Prírodné, ručne robené mydlo s kozím mliekom, aktívnym uhlím, čajovníkovým a eukalyptovým olejom - hmm, to znie ozaj dobre, povedala som si s myškou čakajúcou na políčku "vložiť do košíka" a pokračovala som v čítaní: Kombinácia zložiek vytvára mydlo s absorpčnými, antibakteriálnymi schopnosťami. Aktívne uhlie viaže toxíny, čajovníkový a eukalyptový esenciálny olej majú významné protizápalové schopnosti. Skvelý pomocník pri liečbe zápalov a akné. 




ZLOŽENIE: Olea Europaea Oil (Olivový olej), Cocos nucifera Oil (Kokosový olej), Elaeis Guineesis Oil (Palmový olej)*, Helianthus Annuus  Seed Oil (Slečnicový olej)*, Goat Milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium Hydroxide (NaOH), Activated Charcoal (Čierne uhlie), Tocopherol (Vitamín E), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil (Čajovníkový esenciálny olej), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (Eukalyptový esenciálny olej), Limonene*
* zložky vyskytujúce sa prirodzene v siliciach  * BIO produkty z certifikovaného a udržateľného poľnohospodárstva


Okey, je rozhodnuté - beriem! Mydielko prišlo a ja som ho najprv používala len sporadicky. Po čase som sa však pustila do jeho pravidelného užívania a světe div se, pleť sa začala dávať doporiadku už po troch dňoch mydlenia. Paráda, takýto skvelý účinok som vážne nečakala. O to šťastnejšia som bola, keď mi zlepšenie pleti pochválila aj mamina, ktorá do mňa kvôli vyrážkam neustále podpichuje. Viem, že vám krátka pochvala uhľového mydla pravdepodobne nestačí, takže čo keby sme sa mu pozreli zblízka na zúbok?


Mydielko je (pochopiteľne) tmavosivej farby a môžete v ňom pozorovať malé zrniečka uhlia, ktoré perfektne premasírujú tvár a odstránia odumreté bunky. Keďže mydlo používam výhradne na čistenie tváre, nedá mi podotknúť, že sa nemusíte obávať prílišného penenia. Mydlo je k pleti skutočne jemné, šetrné, nepáli a neštípe - zato ale výborne účinkuje. Na pleť ho nanášam priamo mydlovou kockou, aby som si užila aj jeho peelingovú funkciu, chvíľku ho nechám na pleti pôsobiť (asi minútku) a potom ho spláchnem prúdom vlažnej vody. Pleť ostáva nádherne hebká, jemná a čistá.


Keďže ide o 100% prírodný produkt, ktorý je navyše vyrobený s láskou, je radosť ho používať. Váha mydla je 95g (+/- 5g), a bohate vystačí na niekoľko dlhých mesiacov používania. Vďaka tomu, že nejde o chémiou nasiaknutého penivého maniaka, vám vydrží skutočne dlho, spotrebovať ho však musíte do 18 mesiacov.


Ak vás zaujíma ako asi môže voňať uhľové mydlo, tak vedzte, že túto vôňu je ťažké popísať. Na mňa pôsobí veľmi príjemne a čisto, trochu z neho cítim obsiahnutý čajovník, no rozoznať v ňom aj iné vône. Bohužiaľ môj ňufáčik nie je dostatočne vytrénovaný na ich presnú identifikáciu, takže ostaňme pri tom, že vonia jednoducho uhľovo. Ozaj, aby som nezabudla, produkty značky Mydlo z farmy nie sú testované na zvieratách ;-)

Skutočne potrebujete ďalšie dôvody, prečo začať kupovať produkty tejto značky? Ja nie!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)