6. augusta 2015

Wear me!

Ahoj, ahoj, ahoj!

Veľmi často zabúdam na to, ako rýchlo dokáže čas plynúť keď máte kopec práce. Človek sa ani nenazdá a sú tu ďalšie blogové narodeniny. Áno je to tak, 1. augusta blog oslávil ďalší rôčik medzi nami a ja mám z toho obrovskú radosť. Niekedy mám pocit, že už zniem ako obohraná platňa, no pravdou je, že blog ma stále napĺňa radosťou a je pre mňa skvelou motiváciou do života. Myslím, že nejedna blogerka vďaka tomuto koníčku získala množstvo nových priateľov a ani ja nie som výnimkou.

Pravdupovediac mám niekedy pocit, že si s vami rozumiem viac ako by som možno spočiatku očakávala. Ale niet sa čomu diviť - máme predsa veľa spoločných záujmov, takže vznik nových priateľstiev je asi prirodzený a ja som zaň veľmi vďačná. Aby som ale nemlela stále dookola o tom istom, dnes tu mám pre vás trošku oddychovejší článok. Včera som mala chvíľu čas a tak som sa pustila do zostavovania ďalšej beauty and fashion inšpirácie. Keďže vonku je neskutočne horúco, siahla som po šatách, ktoré každú ženu premenia na krásnu divu. A samozrejme by som to nebola ja, keby som nezvolila moje obľúbené farby - tyrkysovú, tmavomodrú a ružovú. Dúfam, že sa vám môj výber letných must-have páči.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)