4. septembra 2015

Bio univerzálny medový krém pre celú rodinu od Bione Cosmetics

Ahojte, kamaráti!

Dnešný deň pre mňa začína smutne, pretože sa práve pozerám na skoro prázdny kelímok jedného z mojich najobľúbenejších krémov. Vy ale smútiť nemusíte - pre vás to totižto znamená ďalšie odporúčanie skvelého produktu, ktorý vo vašej domácnosti nesmie chýbať. Dnešná recenzia vám priblíži medový krém pre celú rodinu s univerzálnym použitím českej značky Bione cosmetics.





Medový krémik som dostala ako darček od Ježiška s príkazom, že sa oň musím podeliť aj s rodinou, pretože je na ňom predsa napísané "pro celou rodinu".. Ale keďže naši chlapi radšej voňajú mužnejšími vôňami, medíkový krém so mnou používala len maminka. V jeho hodnotení sa v podstate zhodneme aj napriek vekovému rozdielu i odlišnému typu pleti. Táto skutočnosť len potvrdzuje fakt, že medový pleťový krém je skutočne univerzálny vo všetkých smeroch. 

Skôr než prejdem k praxi a popíšem vám moje skúsenosti a konkrétne účinky krému na moju pleť, mohli by sme si povedať niečo z teórie. Asi pre mnohých čitateľov bude značka Bione Cosmetics neznámym pojmom. Ak ste o nej doteraz nikdy nepočuli, zbystrite pozornosť, pretože táto značka si to rozhodne zaslúži! Bione Cosmetics je značka, ktorá vznikla už pred viac než 20 rokmi, no na slovenskom trhu sa s ňou stretávame pomerne málo, čo je obrovská škoda. Konieckoncov aj môj kelímok medovej rozkoše bol dovezený zo susedného Česka. Podobne ako moja milovaná Ziaja z Poľska, aj táto značka sa snaží prinášať produkty vysokej kvality za ľudové ceny - napr. za medový krém pre celú rodinu zaplatíte u nás 3,30€, resp. 60Kč u našich českých bratov. Späť ale k podstate značky Bione Cosmetics. Produkty tejto značky sú šetrné k prírode i zákazníkom, neobsahujú zložky, ktoré sú nežiadúce jednak z dermatologického či ekologického hľadiska. Všetky produkty sú vysoko ekologické a vyrobené v BIO kvalite. Neobsahujú teda ropné produkty, silikóny, ftaláty, lanolín, neionogénne emulgátory, etoxyláty, SLS a SLES, parabény, alkylfenoly, komplexony, polyfosfáty ani zvieracie produkty*. Výrobky sú parfumované pomocou hypoalergénnych zložiek. Značka Bione Cosmetics ako jedna z prvých na svete začala využívať v emulznej kozmetike typy emulzií, ktoré sú bez emulgátorov, sú jemné, nedráždivé a stabilizované niektorými prírodnými polysacharidmi a lipofilnou polyakrylátovou matricou - ku konzervácii produktov sa nevyužíva ionizujúce žiarenie. Myslím, že milovníci prírodnej a BIO kozmetiky si skutočne prídu na svoje, čo poviete? :-)

*s výnimkou včelích produktov  a hydrolyzátu z ovčej vlny


To by bol krátky pohľad na túto českú značku. Poďme si prečítať čo sa dozvieme už o konkrétnom výrobku. Na obale univerzálneho medového krému pre celú rodinu sa píše: Medový pleťový krém pre celú rodinu je stredne tučný, výživný, ochranný a hydratačný krém s univerzálnym použitím pre všetky typy pokožky, pre celú rodinu, s výživou pravého včelieho medu. Využíva moderný polyakrylátový emulzný systém - je teda veľmi jemný a nedráždi. Má mimoriadne znížený obsah dráždivých emulgátorov. Ako stabilizátor využíva rastlinný polysacharid. Rýchlo sa vstrebáva, zanecháva na pleti príjemný pocit. Popri mede obsahuje mnoho ďalších pre pokožku blahodárnych substancií akými sú napríklad bambucké maslo (karité), kokosový olej, panthenol, allantoin, vitamín E a antioxidačný extrakt zo zeleného čaju. Vysoký obsah výkonných antioxidantov chráni pleť pred stárnutím a vznikom vrások vplyvom voľných kyslíkových radikálov. Pantenol a glycerín hydratujú, alantoín a koenzým Q10 silne regenerujú, hoja a vyživujú pleť. Pôsobenie koenzýmu Q10 vykazuje takisto ako antioxidanty významnú protivráskovú aktivitu, optimalizuje bunkové dýchanie. Bio medový krém neobsahuje žiadne chemické farbivá, je bez parabéhov, silikónov, SLS a SLES. Obsah tukovej fázy je 14% hm. Objem balenia je 260ml. Cena 3,30 eur, resp. 60 Kč. 


A teraz moja obľúbená časť recenzií - reálne skúsenosti s produktom. Pred chvíľkou som spomínala, že objem balenia je 260ml.. Je teda zjavné, že oproti bežným pleťovým krémom, ktoré mávajú obvykle 50ml, je to skutočne veľký borec. Navyše sa tak krásne rozotiera, že vám postačí úplne malinkaté množstvo na celú tvár. Spojením týchto dvoch vlastností dostanete vysokokvalitný produkt, ktorý vám vydrží minimálne rok. Tento pleťák má svetlunkú béžovú farbu a nádhernú medovú vôňu. Keďže Bione Cosmetics je prírodná kozmetika, nemusíte sa obávať žiadneho chemického zápachu. Po nanesení na pleť sa bez problémov rozotiera a asi po minútke sa úplne vstrebe do pokožky kde zanechá veľmi nežný, jemne mastný film. V tomto smere si veľmi vážim, že výrobca na strednú mastnosť krému upozorňuje už na obale. Je to fér voči zákazníkovi, ja sama  napr. príliš mastné krémy neznesiem. U tohto produktu mi jeho úroveň mastnosti plne vyhovuje, dokonca by som povedala, že som očakávala, že bude ešte viac mastiť, ale našťastie nie..  Jeho hydratačné vlastnosti sú na vynikajúcej úrovni, pleť ostáva hydratovaná počas celého dňa a tak nie je nutné ďalšie natieranie. Krém aplikujem po rannom očistení pleti a takisto po večernom odlíčení. Tvárička je celý čas krásne napapaná samými dobrými vecami a ja sa teším z toho, ako pekne sa o ňu starám. Nuž aby som ešte nezabudla - krém odporúčam tiež na problematickú pleť, ktorej jeho hojivé zloženie úžasne pomôže už po pár dňoch. Samozrejme tým nechcem povedať, že vy, ktoré sa pýšite krásnou pleťou, by ste si ho nemali kupovať. Práve naopak. Je úžasný pre každý typ pleti, mamina má suchú pleť, ja sa aktuálne pohybujem medzi normálnou a zmiešanou a obidve tento krém zbožňujeme. Musím ešte podotknúť, že toto je asi jediný výrobok z radov pleťovej kozmetiky, u ktorého mi nevadí bambucké maslo. Obvykle totiž mávam problém, že je bambucké maslo pre moju pleť priveľmi mastné a na tvári ho proste neznesiem. Na druhú stranu však viem aké je výživné a tak si ho z času na čas doprajem v podobe olejov alebo tuhého bambuckého masla, no tie chvíle doslova len pretrpím, no ale čo, pre krásu sa predsa musí trpieť... O tom však až niekedy nabudúce. 


Ach, dokázala by som vám tu superlatívmi zaplniť ešte niekoľko riadkov, ale asi ste už pochopili, že tento výrobok jednoducho doma milujeme a strašne si ho pochvaľujeme, takže pre vás to znamená, že by ste si ho mali takisto zadovážiť. Za mňa jednoznačne všetky palce hore!

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)