19. septembra 2015

Jeseň so Chanelom

Krásny podvečer, dámy!


Po minulom príspevku plnom teplučkých svetrov, šálov a iných jesenných fashion must-haves, si dnes dovoľujem predstaviť vám kozmetické Chanel novinky pre jeseň 2015. Značka stavila na jesennú klasiku a vo svojej kolekcii využila farby typické pre toto obdobie. Obzvlášť lákavo na mňa pôsobia očné tiene z limitovanej edície Illusion D'Ombre vo verzii Rouge-Gorge a Illusion D'Ombre Velvet v odtieni Fleur de Pierre. Viac úžasných kúskov v pokračovaní článku 











No tak čo - oslovila vás CHANEL FALL 2015 COLLECTION? 
Ktoré produkty by ste si kúpili ak by ste mali neobmedzený rozpočet?


Ja by som určite neodmietla top coat s matným efektom, no a samozrejme by som do košíku prihodila aj všetky tri mono očné tiene. Červené rúže na pery ma tentokrát ani moc nelákajú, keďže to nie je taká tá žiarivá až ohnivá červená, akú milujem. Možno za vyskúšanie by stál aj make-up s matným finišom. Zaujímala by ma jeho výdrž a vlastne celkovo by som ho rada porovnala s drogérkovými make-upmi nech už konečne raz a navždy viem, či sa oplatí investovať do high-end foundation.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)