20. septembra 2015

Ciaté London featuring Olivia Palermo - 2015 beauty collection

Krásnu nedeľu všetkým!

Ako ste si zaiste všimli, pred niekoľkými mesiacmi som začala na blog v predstihu dávať limitky od značiek Essence a Catrice. Tieto kozmetické značky sú dostupné väčšine z nás a limitované edície vydávajú takmer neustále, preto niet divu, že ich máme rady a že nás zaujíma, čo príde v ďalšej kolekcii. Viaceré z vás sa mi však ozývali, že by ich zaujímali aj novinky zo sveta high-end značiek, pretože by chceli investovať do kvalitnejšej kozmetiky než sú kúsky z drogérie.

Hoci sama si nepotrpím na očný tieň za tridsať eur, váš záujem prirodzene chápem. Predsalen Catrice a Chanel sú dve neporovnateľné značky. A tak som sa pustila do kochania sa drahou nádherou a musím uznať, že ma mnoho kúskov zaujalo. Stále však na tom nie som tak dobre, aby som si mohla všetkých high-endových miláčikov zaobstarať, takže zatiaľ ostávam len pri slintaní spoza počítača a rozmýšľaní, do ktorého kúsku či dvoch by som si predsalen mohla dovoliť investovať. Preto som zavítala na stránky známej značky Ciaté London, ktorú som objavila pred mnohými rokmi vďaka ich krásnym lakom na nechty. Dnes by som vám chcela ukázať už trocha staršiu kolekciu, ktorá na trh prišla už v lete, avšak je stále v predaji. Na kolekcii spolupracovala známa prominentka Olivia Palermo.
















Trošku som sa pohrabala aj na Youtube a mám tu pre vás dva pekné tutoriály na celkové líčenie



No a chýbať nesmie ani samotná Olivia Palermo, ktorá pre nás túto kolekciu vytvorila


Už tradične na záver moje hodnotenie kolekcie - u mňa samozrejme červený rúž na pery musí byť a tento sa samozrejme vydaril. Druhým objavom, ktorý by určite našiel opodstatnenie v mojej kozmetickej zbierke, je svetloružový lak na nechty a nepohrdla by som ani kombom bronzer-lícenka. Posledným produktom, ktorý ma celkom láka, je paleta očných tieňov v krásnych zemitých farbách. Táto paleta ma baví hlavne preto, že by som z nej využila každý tieň, narozdiel od palety očných tieňov Naked od Urban Decay, ktorá je pre mňa stelesnením nudy (za toto vyhlásenie ma budú niektorí čitatelia nenávidieť, čo už, stáva sa :-D ). 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)