2. októbra 2015

Jesenné nevyhnutnosti

Ahojte krásky!
Pár dní som sa medzi vami neukázala - potrebovala som nejaký ten čas pre seba, určite to poznáte, že príde deň/dni, kedy jednoducho nemáte chuť vyliezť z postele a celý svet by ste najradšej zrušili. Niekto to volá jesenná melanchólia či depresia, no pre mňa sú takéto dni čoraz častejšie. Po včerajšom nekonečnom rozhovore s mojim dobrým priateľom som však opäť nabrala chuť vrátiť sa medzi vás. Ešte sa necítim na to vysedávať za počítačom tri hodiny a pripravovať siahodlhý článok, takže pokračujem aspoň tým, čo ma za posledné dni očarilo...






Už v minulom poste som vám písala, že každoročnou súčasťou jesene sú u mňa šály a šatky a preto nesmie teplučký šál chýbať ani v tomto príspevku. Úplne milujem ten pocit keď si ho omotám okolo krku a celá sa doň zababuším, zastrčím bradu a je mi úžasne mäkkúčko. K tomu už len šálka horúcej čokolády v obľúbenom podniku a cítim sa ako v raji. Čo by to ale bolo za jeseň bez odtieňov žltej a červenej, však? Práve preto si samu seba predstavujem v nádhernom žltom kabáte a vínových nohaviciach, na hlave klobúk a na nohách semišky.. Hmm, viem - daždivá jeseň a semiš nejdú moc dokopy, ale keď ja ho jednoducho milujem.... :-)

A keďže nielen v lete, ale aj v jeseni sa patrí ukazovať svetu krásnu tvár, dokonalý make-up je (alebo by aspoň mal byť) samozrejmosťou. Jedným z mojich najobľúbenejších make-upov je Rimmel London Match Perfection, ktorý používa hádam každá druhá blogerka a všetky veľmi dobre vedia prečo - je proste perfektný. Zakryje každú nedokonalosť a na pleti veľmi dobre drží! Navyše mojej pokožke vyhovuje viacmenej počas celého roka, takže prečo ho meniť, však? Je ale pravda, že ho kvôli odtieňu niekedy striedam s Affinitone Mineral od Maybelline New York, no stále mám problém rozhodnúť sa, ktorý je môjmu srdcu bližší. Obidva by mohli kľudne dostať nálepku najlepší make-up z drogérie. 

Na mojom FALL IN LOVE wishliste sa ďalej objavuje Catch paleta očných tieňov značky Tory Burch a paletka, ktorá je rodeným synonymom jesene - Love in Florence od NYX Cosmetics. A keďže ani make-up ani očné tiene sa nám na tvár nenanesú samé, nevyhnutnosťou sú kozmetické štetce. Tých predsa nikdy nie je dosť (vlastne u nás beauty blogerok nikdy ničoho nie je dosť!) a moja bláznivá farebná dušička tentokrát zaostrila na štetce na líčenie značky Sonia Kashuk... Nezabúdajme ani na laky na nechty - set štyroch lakov s názvom Alice and Olivia od Stacey Bendet je tým pravým orechovým pre lakomaniačky ako som ja. Nails inc proste vie ako ma zaujať. Bodku za dokonalým jesenným líčením dáva ako inak červený rúž. Áno, som závislá na červených rúžoch! Zvyknite si, že iné odtiene rúžov u mňa nájdete len zriedkakedy. Červená pre mňa vždy bola a vždy aj bude symbolom silnej ženy...  

Čo vy a vaše jesenné poklady?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)