14. októbra 2015

Jesenná módna inšpirácia - elegancia vs. street style

Hello world!
Chladné jesenné počasie ma núti obliekať sa do niečoho teplého, no zároveň ma láka na nekonečné romantické prechádzky v parku a čo by bolo pre takúto príležitosť lepšie a ženskejšie než krásne mäkučký sveter či pekné sako a sukňa? Dnes mám pre vás zopár jesenných fashion inšpirácii, ktoré mi tak nejak padli do oka. Ako to však u mňa býva zvykom, opäť spolu bojujú moje dve JA a tak okrem elegantných outfitov v článku nájdete aj street style. Pevne verím, že každú z vás niečo zaujme a mám taký tušák, že viaceré z vás ocenia aj veľmi obľúbené boty Dr. Martens ;-)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)