13. februára 2016

Mojich 10 závislostí

Čauky, hauky, miauky!
Je mi jasné, že o mne toho zas až tak veľa neviete. Predsalen na blogu vystupujem viac-menej anonymne - nikde žiadna tvár, nikde žiadne skutočné meno. Možno sa jedného dňa odhodlám vystaviť svoj fešný xichtík (pokus o vtip) a vy konečne zistíte, s kým že to máte dočinenia. Dovtedy vám priblížim svoj svet aspoň ďalším článkom z môjho menej tajného súkromia. Vitajte pri článku 10 mojich vášní. 

1. Blog + Youtube
Asi najväčšou záľubou je (nečakane) blog, ktorý pre vás tvorím už niekoľko rokov. Do blogosféry som prvýkrát vstúpila ešte ako mladučká teenagerka a od tých čias som v tom až po uši. Milujem svoj blog, milujem vaše blogy a milujem sledovať obľúbené youtuberky. Dokážem oceniť kvalitný článok, pekne upravený blog a charizmatického blogera. Ak si myslíte, že do tejto skupiny patríte, nechajte mi v komente link na svoj blog. :-)

zdroj



2. Kone, zvieratá, čokoľvek chlpaté
No hej, už odmala vyrastám medzi psami, korytnačkami, rybičkami a bohvie čím všetkým, takže pozitívny vzťah ku všetkému živému (nevzťahuje sa na menej inteligentných ľudí) mám hádam odjakživa. Aj vy dokážete celý deň sedieť pri kompjutri prezerajúc si ňuňu videá so zvieratkami?

zdroj

3. Dobré jedlo
Jamie, Gennaro, Donal a celá Foodtube parta mi robí spoločnosť takmer každý deň. Milujem ich recepty, ich nápady, ich štýl, proste milujem keď sú v kuchyni a mojim snom je navštíviť niektorú z Jamieho reštaurácií. 

zdroj

4. Spánok
Som večný prokrastinátor a akékoľvek povinnosti rada vymením za leňošenie v posteli. Nie, nesnažte sa ma napraviť! 
zdroj

5. Blbnutie s priateľmi
Aj keď mi už nie je -násť, stále nepatrím do starého železa. Rada sa zabávam na akýchkoľvek akciách alebo kľudne aj bez nich, samozrejme za predpokladu, že som obklopená tými správnymi ľuďmi, s ktorými sa dá náramne vyblbnúť bez toho, aby sme sa cítili divne. Niekedy k tomu ani nepotrebujeme obecenstvo - aj keď s ľuďmi okolo je to väčší trapas a tým pádom aj väčšia sranda.

zdroj

6. Knihy + časopisy
Už pár mesiacov mám obdobie, kedy siaham po knihách, ktoré ma ešte donedávna absolútne nevzrušovali. Čítam hlavne psychologické žvásty, detektívky a rôzne kultúrno-nábožensko-sociálne oné...

zdroj

7. Ňuňu papiernické potreby
Pustite ma do papiernictva a nechajte ma tam zomrieť! Milujem všetky farebné, pásikavé, bodkované, mašličkové, ligotavé a iné kawaii blbosti, ktoré sa dajú použiť na zdobenie diára, načančanie všetkého, čo vám príde pod ruku alebo ktoré si jednoducho môžem len tak šetriť a škrečkovať doma v šuplíku, lebo sú predsa too cute na to, aby som  ich vydžabala....  Musím sa pochváliť, že zrovna dnes som si z obchodu domov priniesla 12 nááááádherných dekoračných pások. Už sa teším na prácu s nimi! Ozaj, tipnite si, koľko mám doma nepoužitých (lebo sú krásne) zápisníkov, ktoré si vezmem so sebou do hrobu?!

zdroj

8. Hudba
Hudba je liek na všetko. Keď som veselá, nechávam sa strhnúť dokonalou melódiou. Keď som smutná, text vystihne absolútne všetko, čo nedokážem povedať nahlas. 

zdroj

9. Laky na nechty
Volám sa Sue Diamond a som závislá na lakoch na nechty... Prosím rešpektujte moje rozhodnutie nepodstúpiť liečbu pod dohľadom odborníkov.

zdroj

10. Cestovanie
Keď o cestovaní zrovna nečítam, tak ho prežívam. Milujem spoznávať iné krajiny. Milujem byť niekde v teple, vyvalená na pláži, sledovať miestnych ľudí, ich kultúru, ich život. Milujem obdivovať prírodu, ktorú nevidím každý deň. Milujem byť kdekoľvek, kde je krásne.

zdroj


Čo vy a vašich 10 vášní? Čo robíte najradšej, keď práve nespíte? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)