14. februára 2016

100 nápadov na veselý diár #1

Krásnu nedeľu, priatelia!
Netuším čím to je, že tie víkendové dni vždy zbehnú tisíckrát rýchlejšie, než pracovný týždeň. Aby sme sa ale neutápali v smútku, mám tu pre vás veselý post plný inšpirácie ako si vyzdobiť diár. Zdobenie diárov, kalendárov a zápisníkov je veľkým trendom už od minulého roku a niet sa čomu diviť. Veď kto by nechcel okamžite zažiariť radosťou pri otvorení svojho diáru?! Možno je to infantilné, možno to okolie nechápe, ale my ženy tieto veci skrátka milujeme... Teda ja určite!

Už vo včerajšom článku o mojich 10 vášniach som sa stihla priznať, že mám obrovskú úchylku na všetky rozkošné farebné a detinské maličkosti z papiernictva. Ak mi chcete spôsobiť radosť, zahrňte ma čímkoľvek ňuňavým. Iste si spomínate, ako som vám ukazovala môj diár na rok 2016, ktorý som si sama vyrábala tak, aby vyhovoval všetkým mojim potrebám. Aj keď povinností nemám toľko, aby mi diár praskal vo švíkoch, predsalen sa k nemu rada vraciam a listujem v ňom, aj keď práve nemusím nič zapisovať. Zrovna včera som si kúpila hromadu dekoračných pások a hneď som sa pustila do spestrenia môjho diára. Dobre, dobre, zatiaľ ešte nevyzerá tak hviezdne ako diáre, ktoré môžeme vidieť na internete, no aj tak mi robí veľkú radosť. Aby som vás ale neunudila na smrť kecami o mojich dekoračných (ne)zručnostiach, rovno vám ukážem skvosty, ktoré sa mi včera podarilo vygúgliť. Nech sa páči...





















zdroje obrázkov: 
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,

No dámy, priznajte sa - tiež vás pochytil tento trend zdobených diárov, alebo mu úspešne odolávate?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)