22. augusta 2019

Keď sa plnia kozmetické sny...

Zdravím vás, krásavice moje :-)

Ako si užívate leto? Ja báječne! Mám za sebou niekoľko vydarených dovoleniek, zopár skvelých hudobných objavov, ale čo ma teší najviac je, že mám novú prácu! Nastupujem od septembra a som zvedavá aké to celé bude. Nateraz však nechajme prácu prácou a poďme si opäť pokecať o tom, čo všetky milujeme. Áno správne, o kozmetike!

Vďaka môjmu instagramu máte vždy čerstvé info čo mám nového vo svojej kozmetickej zbierke, ale pravdou je, že niektoré produkty skrátka nestačí vidieť len na fotkách. No a keďže instagram nedáva bohvieaký priestor nám kecálkom, dovoľte mi aby som vás privítala pri bližšej predstavovačke môjho nedávneho kozmetického prírastku. Možno už tušíte čo to bude, tak aby som vás dlho nedržala v napätí, poďme si ho predstaviť. Alebo lepšie povedané ICH, poďme si ich predstaviť.

Áno je to tak, dnes sa spoločne pozrieme na skupinku produktov, u ktorých by sa naozaj dalo povedať, že všetci za jedného, jeden za všetkých. Ide totižto o tajomný boxík krásy, takže v podstate jeden produkt, ktorý však v sebe ukrýva hromadu pokladov. Ak teda sledujete môj instagram, nejaké to tajomno okolo boxíku ste už mali možnosť odhaliť, ak o ňom však počujete prvýkrát, zbystrite pozornosť a čítajte ďalej!



Beauty box od Navie vyšiel tentokrát ako neopakovateľná letná edícia v limitovanom počte 270 kusov, čo je o 20 kusov viac, ako tomu bolo pri boxíkovej jarnej prvotine. A opäť sa vypredal ako teplé rožky! Ale čo sa čudujeme, keď je tak skvelo navrhnutý a nakombinovaný. Nebudem klamať, pri jarnej edícii som chvíľu mala obavy či ho objednať alebo nie, predsalen som v tom čase bola bez práce a samé dobre viete aké to je - eurko k eurku a ste buď boháč alebo bezdomovec. Ale riskla som to a neľutovala som. Preto keď Maťka oznámila, že sa pripravuje letné vydanie Naviackej krabičky krásy, neváhala som už ani sekundu. Proste som si boxík uchmatla pár minút po spustení jeho predaja a opäť môžem spokojne prehlásiť, že to bola trefa do čierneho! No, nebudem ďalej chodiť okolo horúcej kaše, aj tak je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť, takže poďme teraz spoločne nahliadnuť do letnej edície Navia beauty boxu.

Beauty box by Navia má aj tentokrát jedinečný dizajn, ktorý jasne vystihuje ročné obdobie, pre ktorý je krabička krásy určená. Letnú edíciu zdobí krásna diva na pláži, ktorá si užíva horúce slnečné lúče. Po otvorení boxu na vás čaká poklad v podobe 9 produktov v plnom balení, z toho dva produkty sú vytvorené špeciálne pre tento beauty box a to znamená, že mimo neho neboli, nie sú a ani nebudú v predaji. 


V boxíku má rovnomerné zastúpenie ako telová, tak aj pleťová kozmetika a samozrejme nechýba ani niečo pre vaše vlásky, takže sa môžete rozmaznávať od hlavy až po päty. Prvým produktom, ktorý ma zaujal, je novinka v podobe regeneračného balzamu na pery. Konečne budem na letnú lásku pripravená ako sa patrí. A viete čo je skvelým doplnkom ku krásnym perám? No predsa krásne vlasy! Moju hrivu mi tentokrát pomôže skrotiť tuhý šampón s rastlinným kondicionérom v prevedení moringa.


Tretím produktom, ktorý ma náramne potešil, je levanduľová kvetinová voda, ktorú som si mimochodom objednala aj mimo krabičku krásy, takže sa teším z väčších zásob, pretože je moja pleť po nej na dotyk jemná ako nikdy predtým. Pre mňa doposiaľ neznámym produktom je aromaterapeutický masážny olej na uvoľnenie svalov, čo sa mi teraz v lete hodí, keďže víkendy poslednou dobou trávim väčšinou na prechádzkach v lese a horských túrach, čo je s mojou nulovou kondičkou občas naozaj poriadna výzva.


Aby som sa na tých mojich túrach príliš nespotila, resp. spotila ale nesmrdela, nabalila Navia do boxíku prírodný deodorant zo svojej novej produktovej línie Senses by Navia, konkrétne v prevedení Fruity. Deodorantík mám zatiaľ panensky nedotknutý, takže vám k nemu bližšie info zatiaľ nepoviem, ale verím, že bude tak dobrý ako sa na prvý pohľad zdá. Čo sa po túre a samozrejme aj mimo nej hodí, je čistiaci gél. Hlavne teraz v lete keď sa naozaj potíme od rána do večera, je dôležité udržať svoju pokožku krásne čistú. Veď viete, špina na tvári rovná sa tvorbe nedokonalostí a to je u nás krások absolútne tabu! ;-)

Po dôkladnom vyčistení tváričky je na rade kvalitný vyživujúci krémik. Tentokrát budem skúšať marhuľový krém s banánovým extraktom a verte mi, že som naňho mega-zvedavá.


V neposlednom rade k starostlivosti o pleť patrí aj jej rozmaznávanie pleťovými maskami a tu prichádza na rad regeneračná pleťová maska Letné pohladenie. Tá bola spolu s rovnomenným regeneračným telovým krémom s materskou kašičkou vytvorená špeciálne pre tento letný beauty box. Skvelá práca, milá Navia!


A aby toho náhodou nebolo málo, tak k tomu všetkému letná edícia Navia beauty boxu obsahuje aj tri vzorky ďalších kozmetických pokladov, konkrétne sú to marhuľový olej, slivkový olej a telový olej Senses by Navia vo verzii Glamorous. Pre milovníkov ekológie a zero waste života je tu ešte praktický uteráčik na tvár a papierové pero.


Ako vidíte, letná krabička krásy od Navie bola naozaj nadupaná a plná skvelých produktov, ktoré ja osobne využijem do posledného gramu a do poslednej kvapky. Cena boxíku je 39€ a ako som už spomínala na začiatku článku, počet krabičiek je obmedzený. No a keďže je Beauty box by Navia oslavou jednotlivých ročných období, už teraz som zvedavá a zároveň sa teším ako bude vyzerať jesenná a zimná edícia. Ak ste teda doteraz s kúpou tajomnej krabičky krásy váhali, už nemusíte. Je to proste pecka, preto buďte v strehu keď Martinka ohlási jej jesennú sestričku. No a ja budem dovtedy poctivo skúšať všetkých týchto voňavých fešákov, aby som vám vedela odporučiť čo najviac produktov, ktoré musíte aj vy vyskúšať na vlastnej koži...

2 komentáre:

  1. Jej, s tou pracou to je super. Zostala si v rovnakom odbore, ci skusas nieco nove?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne som zmenila odbor, budem teraz robiť v banke, tak som dosť zvedavá aké to celé bude. Predsalen má človek dosť veľkú zodpovednosť a s tým súvisí aj určitý stres, tak dúfam, že to zvládnem :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)