27. augusta 2019

Kvetinová voda Ylang Ylang pre mastnú pleť od Ancient Wisdom

Vítam vás, moje milé :-)

Neviem ako vy, ale ja v tomto ukrutnom teple pomaly ale isto umieram. To vážne nemôže byť celoročne príjemných 22°C?! To vážne potrebujeme tie tridsiatky?! Ja viem, ja viem, bude horšie, globálne otepľovanie a tak... Vôbec ma to neteší. Navyše sa ešte zajtra chystám do mesta pobehať úrady a potom by som chcela ísť zasa niečo dobré uloviť do nášho mestského eko-obchodíku Alchemilka s mojou najlepšou kamoškou Táňou, takže dúfam, že to počasie bude aspoň o kúsok znesiteľnejšie. Robím si totižto zálusk na čapované pleťové vody, takže sa už hodnú chvíľu prehrabávam mojou krabicou kozmetických produktov, ktoré padli za vlasť a hľadám vhodnú fľaštičku, ktorej by som našla nové využitie. A ako sa tak hrabkám a hrabkám, do ruky sa mi dostala fľaštička od vypotrebovanej pleťovej kvetinovej vody Ylang Ylang prírodnej značky Ancient Wisdom...

Túto kvetinovú vodu, ktorá mimochodom nie je testovaná na zvieratách, som používala minulé leto a až teraz mi docvaklo, že hoci ste ju už na mojom blogu mali možnosť vidieť, doposiaľ som ju podrobnejšie nezrecenzovala. Takže, poďme dohnať resty a pozrime sa spoločne na tohto aromatického cestovateľa, ktorý k nám docestoval až z ďalekého Anglicka. 



Kvetinová pleťová voda Ylang Ylang od Ancient Wisdom patrí k tým produktom, ktoré vo mne vzbudili nezabudnuteľný dojem. A hneď vysvetlím prečo. Nikdy som totižto nebola milovníkom ylang ylang produktov. Hoci sa jedná o kvetinu, pre mňa je to tá najhoršia možná kozmetická ingrediencia. Tá vôňa je na môj vkus skrátka až príliš výrazná, nebojím sa priznať, že sa jej vyhýbam ako čert krížu. Prečo som teda používala produkt, ktorého hlavnou ingredenciou je práve kvet ylang ylang? Odpoveď je jednoduchšia než by ste čakali. Produkt som dostala v rámci spolupráce s eshopom NaturLove.sk a keďže výrobca na obale produktu sľubuje, že táto kvetinová voda vybalancuje moju mastnú pleť a vyrieši všetky moje problémy s tým súvisiace, dala som jej šancu.

Bohužiaľ som veľmi rýchlo zistila, že používanie tejto pleťovej vody pre mňa bude skúška ohňom. Nevadí, zaťala som zuby, päste, proste všetko čo bolo potrebné a so zadržaným dychom som pleťovú ylang ylang vodu poctivo vypoužívala do poslednej kvapky. Čo človek neurobí pre krajšiu pleť, hejže?!


Ylang Ylang je známy tým, že má antibakteriálne a antiseptické účinky. Takisto bojuje proti akné, tónuje a stimuluje pokožku a potláča jej podráždenie. Plus tá regulácia tvorby mazu, no proste som tomu chcela dať šancu. Šikovné 100ml balenie mi vydržalo zhruba dva mesiace, takže som mala dostatok času zhodnotiť účinky tejto pleťovej vody. Žiaľ, nejaké zázraky sa nekonali. Pleť bola pekne vyčistená (ale to vďaka prípravkom na to určeným) a táto kvetinová voda tomu všetkému mala nasadiť pomyselnú korunu krásy. Nie žeby moja pleť v čase používania tejto kvetinovej vody nebola o kúsok krajšia, ale osobne si nemyslím, že by to bola zásluha vyslovene tohoto produktu.

Čo sa týka mastenia pleti, to sa mierne ustálilo, ale žiaden zázrak sa nekonal. Pár hodín po použití pleťovej vody ylang ylang to bolo OK a potom opäť všetko po starom a ja som znova musela podstúpiť tú tortúru s týmto nevábne aromatickým produktom. Pokiaľ by ste chceli uveriť, že vďaka ylang ylangu zázračne zahojíte akné na svojej tvári, sklamem vás. Zaiste sa pleť trošičku upokojí, ale opäť je to zásluha skôr celkovej skin care kombinácie, než iba tejto jedinej pleťovej vody.

Za mňa teda tento produkt nič moc, skôr taký slabší priemer. Rozprávka sa teda v tomto prípade nekoná a ja vám produkt ako taký odporúčať nemôžem. Nie žeby som s ním mala vyslovene nejaký problém, ale ak si zrátam ten priemerný výsledok a pre mňa fakt neznesiteľnú arómu, tak bohužiaľ toto si na svoje triko nevezmem. Každopádne som rada, že som mu dala šancu, niekedy tá pomyselná motyka predsalen vystrelí, aj keď to žiaľ nebol tento prípad.





2 komentáre:

  1. Alchemilku sledujem na instagrame, tak dufam, ze raz sa mi podari do ich predajne prist aj osobne :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alchemilka je absolútne skvelá, som rada, že máme v Prešove obchodík s tak širokou ponukou prírodnej kozmetiky, zväčša od slovenských výrobcov. Určite musíš prísť omrknúť ;-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)