8. augusta 2019

Moja obľúbená pleťová maska na horúce letné dni + giveaway

Ahojte, moje milé :-)

Chýbala som vám? Aj vy mne! Ako tak pozerám, pri mojej poslednej recenzii zahanbene svieti dátum 20. apríl 2019. Uf, vôbec by mi nenapadlo, že sa znova odmlčím na tak dlhú dobu. Pravdou ale je, že sa teraz okolo mňa deje hromada vecí, ktoré nedokážem ovplyvniť a ktoré mi berú chuť a energiu bojovať. Aby som sa ale neustále nevyhovárala na život, dnes som si konečne povedala, že si k blogu na chvíľu sadnem a predstavím vám môj nový letný hit!

Už ani nerátam koľkokrát ste u mňa mohli počuť, resp. čítať ódy na kozmetiku Ziaja a dnes tomu opäť nebude inak. Síce sa snažím do svojho života vniesť čo najviac prírodnej kozmetiky, no v oblasti pleťových masiek stále rada siaham po konvenčnej kozmetike. A nie, nemám z toho výčitky, pretože som pred nejakým časom objavila uhorkovo-mätovú enzymatickú gélovú masku na tvár, po ktorej sa v týchto horúcich letných dňoch cítim ako znovuzrodená. Áno, je to tak. Mám svojho letného favorita a áno, ani tentokrát som za ňu nedala milióny eur.



Ziaja už tradične ponúka na výber ohromné množstvo pleťových masiek a mne tentokrát padla do oka práve táto gélová textúra. Neviem ako vy, ale ja počas horúcich letných dní naozaj netúžim patlať na seba ťažké ílové masky, ktoré zaschnú na betón a ktoré potom ešte niekoľko nekonečných minút odstraňujem z tváre. Nie, leto v mojom prípade znamená nielen odľahčený jedálniček, ale predovšetkým odľahčené kozmetické prípravky. Poďme si teda predstaviť môj nový letný hit :-)

Uhorkovo-mätová pleťová maska - no povedzte, neznie to priam senzačne? Určite áno! Bohužiaľ táto lákavá kombinácia neslúži pre potešenie našich žalúdkov, ale pre potešenie našej pleti. Maska sa už tradične, ako to vo všetkých prípadoch pleťových masiek značky Ziaja býva, predáva v praktickom 7ml balení, ktoré vydrží na jedno-dve použitia. Vďaka tomu môžete masky používať podľa aktuálneho stavu vašej pleti a nemusíte mať v kúpeľni otvorených XY produktov, ktoré sa zbytočne kontaminujú a kazia. Cena jedného balenia tejto masky je 0,59€, takže vskutku lacná záležitosť, ktorú si určite môže dopriať každá z nás.


Na obale produktu sa dočítate následovné:
"Uhorkovo-mätová enzymatická gélová maska s papainom a mikrogranulkami okamžite hydratuje a vyhladzuje epidermis. Upokojuje podráždenia pleti a poskytuje jemný chladivý pocit. Použitie: 1-2krát v týždni aplikujte tenkú vrstvu masky na vyčistenú pokožku tváre, okrem okolia očí. Po 10-15 minútach opláchnite vlažnou vodou."

Riadim sa teda inštrukciami výrobcu, pleť najprv dôkladne odlíčim micerálnou vodou, potom ešte dočistím prírodným uhľovým mydlom a pomaly nanášam jemne zelenkavú gélovú masku a teším sa čo to s mojou pleťou urobí. Už počas doby pôsobenia cítim ako moja pleť papá a papá všetky tie výživné zložky a užívam som si ten neuveriteľne príjemný chladivý pocit letného osvieženia Nakoniec po poctivých 15 minútach pôsobenia pleť oplachujem vlažnou vodou a pozorujem sa v zrkadle (ach ja narcis). Na moje počudovanie výsledky vidím už po prvom použití. Pleť je viditeľne menej začervenaná, na dotyk jemná ako detská prdelka a krásne oddýchnutá. A tak si masku kupujem aj druhýkrát a tretíkrát a používam ju znova a znova, až sa nakoniec dostávam k napísaniu tejto recenzie.


Zhrnuté a podčiarknuté, ak hľadáte ideálnu masku na leto, rozhodne hľadajte v regáloch enzymatickú pleťovú masku Ziaja v prevedení mäta a uhorka. Za tento tip sa mi určite mnohé poďakujete, verte mi ;-)




MINI-SÚŤAŽ NA ZÁVER
A vlastne viete čo? Poďme si o jednu takúto pleťovú masku + samozrejme niekoľko ďalších produktov od Ziaje zasúťažiť. Dnešnou mini-odmenou pre vás bude táto ospevovaná enzymatická uhorkovo-mätová pleťová maska, plus 5 vzoriek ďalších skvelých produktov značky Ziaja, ktoré aj ja sama s radosťou používam. A čo pre výhru v tejto mini-giveaway musíte urobiť? Napíšte mi dole do komentárov ako si užívate toto leto, kde alebo s kým ho trávite, či ste boli niekde na dovolenke a čo pekné ste už stihli zažiť... Na konci augusta vyberiem jednu z vás, ktorej zašlem malý Ziaja balíček pre potešenie :-)

Edit: Víťazkou mini-giveaway sa stala Peťka <3

4 komentáre:

  1. ja leto trávim s našou dcérkou, ktorá má najradšej hojdačky, takže máme obchodené všetky detské ihriská v okolí... :)na dovolenku sa nikam nechystáme, skôr len také výlety v okolí... a chcela by som ísť do Bojníc pozrieť zvieratká... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja leto trávim pracovne/oddychovo :D maska vyzerá veľmi sviežo, asi ju vyskúšam :) Ináč, všetko najlepšie k meninkám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)