23. júla 2013

Nový hit: Krokodílie nechty!


Po praskajúcich, magnetických a pieskových lakoch na nechty sa stáva novým módnym hitom lak na nechty s efektom krokodílej kože, tzv. Croc nail effects! Funguje na princípe praskajúceho laku na nechty, ale namiesto chaotického popraskaného vzhľadu vytvorí luxusný pravidelný povrch pripomínajúci krokodíla. Štýl mock croc, ako sa mu tiež hovorí,  je nechtovým dizajnom č. 1 pre najbližšie mesiace.









Krokodílie nechty sú zaujímavé, očarujúce a vhodné na každú príležitosť. Ak správne skombinujete farby, vytvoríte elegantný nechtový dizajn, ktorý na plese očarí viac ako všedné a okukané gélové nechty.

zdroj obrázku

Lak na nechty s krokodílim efektom sa nanáša na farebný podkladový lak, ktorý necháte mierne zaschnúť (nie však úplne!). Na vami vybraný farebný podkladový lak nanesiete špeciálny lak s efektom krokodílej kože a počkáte, čo sa bude diať. Výsledok sa dostaví po pár minútach, takže nebuďte netrpezlivé. Myslím, že zázračné účinky tohto laku stoja za tých pár minút čakania navyše, čo poviete?

zdroj obrázku

Lak na nechty s efektom krokodílej kože predáva značka Barry M v dvoch farbách - black a burgundy.
Cena je 6,00€/ks. 

20 komentárov:

  1. Ta kombinace zlaté a černé vypadá luxusně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, ja tam teda príliš veľký rozdiel medzi krakelovacími lakmi a tými "krokodílími" teda nevidím, príde mi to len ako zmena názvu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri tom čiernom je podľa mňa dosť vidieť, že je to iný štýl - štýl krokodílej kože. Ten červený sa až tak moc nevydaril.. Inak ale fungujú na rovnakom princípe, možno preto sa ti zdajú byť rovnaké, ale ten vzor, ktorý vznikne je iný a dlhšie to aj trvá.. :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Z toho čierneho by som si spravila asi doživotné zásoby :D

      Odstrániť
  4. Tak to vypadá božsky <3 Doufám, že se takové laky objeví i u nás v drogeriích.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne si myslím, že sa toho drogériové značky chytia. Je to podľa mňa veľký hit, takže tajne čakám na lacnejšiu variantu, hoci keby som mala istotu, že mi tento lak spraví naozaj taký pekný vzor, tak zaňho kľudne dám 6€, ale napr. praskajúce laky čo mám, tak ani s jedným sa mi nepodarilo vytvoriť niečo, čo by som bola ochotná na nechtoch nechať (pritom internet je plný krásnych výtvorov, tak neviem kde je chyba).. :D
      Takže uvidíme ako na tom budú laky s efektom krokodílej kože, niektorá značka by sa mohla obetovať a spraviť vlastnú verziu..

      Odstrániť
    2. tiež som sa pokúšala s praskajúcim lakom o zázraky pretože obrázky na internete boli fakt sľubné.. na mojich nechtoch tento lak vyzeral hrozne a tiež neviem kde je chyba:DD

      Odstrániť
  5. wow! naozaj tie čierne so zlatou vyzerajú skvele!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vau, vyzerá to naozaj dobre.. najmä ten čierny so zlatým:) .. tiež už len počkať kým to dojde ku nám do drogérií

    www.laviealexandra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zlato-černý je úžasný! Moc se mi to líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty první nehty vypadají fakt dobře... Uvidíme no, jestli se tenhle trend dostane i do našich drogerek :) pak bych to i vyzkoušela.

    www.zdenka23.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super, vyzerá to omnoho lepšie ako tie klasické krakelovacie laky.
    Tie čierno zlaté sú luxusné!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no tak toto vyzerá oveľa lepšie než tie praskajúce laky, nim som totiž nejak neprišla na chuť ešte...Ale ta kombinácia zlatej s čiernou je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to vyzerá krásne .. ja som mala jeden lak takeho typu a vobec to nebolo ať také pekné .. toto vyzerá tak upravene a profesionalne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. :O vyzerá to úplne nádherne. Táto značka je sama o sebe výborná! :°)
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, to vypadá dokonale! Hlavně ta černo-zlatá kombinace je super :)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)