5. júla 2014

DIY: Trblietavý bronzer na leto

Ahoj, ahoj, ahoj! 
Hoci to s počasím vonku vyzerá všelijako, podľa kalendára by sme si v týchto dňoch mali užívať leto, ku ktorému akosi neodmysliteľne patrí slniečko a krásne opálená pokožka. Čas dovoleniek je tu a kedy inokedy je ten správny čas vystaviť svoju krásnu bronzovú pokožku na obdiv, ak nie teraz? V dnešnom článku sa s vami podelím o môj fotonávod, ako si v pohodlí domova za málo peňazí vyrobiť svoj vlastný letný bronzer s trblietkami a zlatistým nádychom.




Ak ste čítali môj fotonávod ako opraviť rozbité očné tiene, výrobu vlastného trblietavého púdru alebo bronzu zvládnete ľavou zadnou. Od kroku dva je postup v podstate rovnaký. Poďme si však najskôr povedať, čo budeme na výrobu trblietavého bronzru potrebovať.

Budeme potrebovať:
- púder alebo zvyšky púdru v tmavšom odtieni (ja som použila kompaktný púder značky Manhattan v odtieni č. 9 Chocolat)
- púder alebo zvyšky púdru v odtieni totožnom s vašou pleťou (použila som kompaktný púder Rimmel London Match Perfection v odtieni č. 100 Ivory)
- sypký korektor (vo fotonávode som použila sypký béžový minerálny korektor Alverde)
- rozžiarujúce perličky na tvár (použila som guľôčky značky Avon)
- Alpu alebo vysokopercentný alkohol
- prázdny obal od púdru
- vidličku, lyžičku alebo inú pomôcku na drvenie a miešanie púdru
- suchú handričku alebo papierový obrúsok
- mištičku na miešanie práškov

Postup výroby:
Krok 1.: Zvyšky púdrov (svetlého a tmavého) rozdrvíme a vysypeme do vopred pripravenej čistej mištičky. Pridáme kúsok sypkého korektoru a rozdrvíme jednu rozžiarujúcu guľôčku slonovinovej farby, jednu perličku zlatistej farby a jednu perličku bronzovej farby. V prípade, že chcete bronzer viac žiarivý, môžete prihodiť niekoľko trblietavých perličiek navyše.



Krok 2.: Všetko spolu poriadne zamiešame a vysypeme do prázdneho obalu od púdru.


Krok 3.: Do sypkej zmesi nalejeme kúsok Alpy alebo iného vysokopercentného alkoholu. Pomocou lyžičky zmes zamiešame, čím vznikne stredne hustá kašovitá hmota. Kašu rovnomerne rozprestrieme po celej ploche obalu.


Krok 4.: Prebytočnú vlhkosť z kašovitej hmoty odstránime papierovým obrúskom. Zmes obrúskom poriadne pritlačíme, aby dobre priľnula k obalu a stala sa kompaktnou.


Výsledný produkt necháme niekoľko hodín odstáť aby z neho vyprchala alkoholová vôňa Alpy. Vzniknutý trblietavý bronzer so zlatistými odleskmi a minerálmi nanášame na tvár kozmetickým štetcom. Rovnakým spôsobom si môžete vyrobiť aj trblietavý púder, do ktorého však nepridáte tmavý púder. Svetlý púder s trblietkami je na leto vhodnou alternatívou a dá sa aplikovať na celú tvár.


Dúfam, že mi dáte dole pod článkom vedieť ako sa vám páčil môj dnešný Do it yourself návod na výrobu trblietavého bronzeru. Napíšte mi tiež, či ste už výrobu vlastného bronzeru niekedy skúšali, prípadne či vám bronzer robí spoločnosť počas letných mesiacov a ak áno, ktorý bronzer (značka) je váš obľúbený?!

- Prajem vám krásny deň -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)