3. júla 2014

Krásne a zdravé nechty so setom od May Sole Visage

Príjemný dobrý večer dámy!

Po vlasoch sú nechty hádam druhou najdôležitejšou vecou, ktorú by ženy mali mať neustále upravenú. Dnes som si pre vás po naozaj dlhom testovaní pripravila recenziu na May Sole Visage - set pre zdravé a krásne nechty, ktorý mi veľmi ochotne na testovanie poskytol e-shop BioBeauty.sk, za čo som Baške veľmi vďačná.





Koncom februára sa na blogu BioBeauty objavila výzva s možnosťou otestovať tento set a keďže v tom čase boli moje nechty v dezolátnom stave, brala som to ako šancu dostať ich opäť do normálu a tak som neváhala a prihlásila sa. Veľmi ma potešil e-mail od Bašky s radostnou správou, že si na testovanie vybrala práve mňa. Balíček o niekoľko dní dorazil a ja som sa veselo pustila do testovania.

Samozrejme prvé čo ma na tomto sete upútalo bol prenádherný obal. Krásny, lesklý strieborný kabátik s modrým kvetinovým vzorom je niečo, čo môjmu oku skutočne ulahodilo. Dokonalý pôvab celému baleniu dodáva aj spôsob otvárania. Po vybraní vrchnej časti krabičky sa môžete tešiť na doslova okúzľujúce rozkvitnutie vášho setu pre zdravé a krásne nechty a ruky. Krabička sa pred vami rozprestrie ako nádherné vodné lekno keď ho ráno pošteklia prvé slnečné lúče. Vo vnútri balenia sa ukrýva 6-dielny set pre úpravu a starostlivosť o nechty a ruky. Balenie zahŕňa leštičku na nechty, pilník na nechty na rukách a samostatný pilník na nechty na nohách, odstraňovač nechtovej kožičky, olejček na kožičku s minerálmi z Mŕtveho mora a vyživujúci krém na ruky a nechty, ktorým môžete rozmaznávať aj zvyšok tela. 


V krabičke má každý kúsok svoje miesto, čo dotvára príjemný pocit z balenia. Keďže celý postup sa neodporúča opakovať častejšie ako raz za dva týždne, testovanie mi zabralo podstatne dlhšiu dobu než testovanie iných produktov. O to viac ma teší, že výsledky po pravidelnej procedúre sú ozaj viditeľné. Prvým krokom je úprava nechtov do požadovaného tvaru pomocou priložených pilníčkov - jeden extra pilníček na ruky a jeden extra pilníček na nohy. Skvelé a hygienické! Oba pilníky sú rovné, zdobené logom, ktoré nájdete na všetkých produktoch. Pracuje sa s nimi veľmi dobre, necht krásne a bez zbytočnej námahy opilujú. Aby ste zamedzili štiepeniu a lámaniu nechtov, odporúča sa upravovať ich vždy len v jednom smere. 


Po vytvarovaní nechtov pokračujeme zatlačovaním nechtovej kožičky - malé množstvo priloženého oleju nanesieme na kožičku v nechtovom lôžku a necháme chvíľu pôsobiť. Po zmäknutí kožičku odstránime alebo zatlačíme odstraňovačom nechtovej kožičky. Pracujeme opatrne, aby sme olej zbytočne neaplikovali na plochu nechtu. Po odstránení kožičky zvyšky olejčeka odstránime suchou servítkou. Olejček na nechtovú kožičku má objem 15ml a obsahuje repkový olej, slnečnicový olej, hroznový olej, jojobový olej, olej z boráku lekárskeho a minerály z Mŕtveho mora. 


Nechty sme vytvarovali, kožičku sme zatlačili. Ďalším krokom na ceste za krásnymi a zdravými nechtami je leštenie a vyhladzovanie povrchu nechtov. Podľa pokynov na leštičke postupujeme od kroku číslo jedna ku kroku číslo tri - najprv zľahka vyleštíme nechty najtmavšou bočnou stranou leštičky, pokračujeme vyhladzovaním nechtu, na čo použijeme svetlosivú časť, v poslednom kroku bielou časťou leštičky rýchlymi pohybmi vyleštíme necht.

Predtým som zvykla pre lesk nechtov používať priehľadný lak na nechty, no efekt nebol nikdy taký trvácny, ako by som si priala. Predsa len necht odrastá, lak sa olupuje a už to nevyzerá dobre. Narozdiel od použitia laku, pri použití leštičky sa v predposlednom kroku povrch nechtu vyhladí, vďaka čomu môže necht lepšie odrážať svetlo a získať tak svoj prirodzený lesk bez použitia špeciálnych lakov. Tento efekt vydrží niekoľko dní a vy máte o starosť menej. 


Na záver si doprajem rozmaznanie týmto krémom na ruky a nechty, ktorý ich krásne hydratuje a vyživuje.. Krém je hustej konzistencie, dobre sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a má ľahkú vôňu. Na rukách zanecháva veľmi jemný film. Je balený v elegantnej bielej vysokej fľaši s objemom 250ml. Ruky i telo rozmaznáva vďaka obsiahnutým minerálom a vode z Mŕtveho mora, výťažkom z aloe, sezámovému, mandľovému a pšeničnému oleju a výťažkom z harmančeka.



So setom sa veľmi dobre pracuje, je vysokokvalitný keďže kozmetické produkty obsahujú množstvo prírodných látok, ktoré nechtom dodávajú živiny. Vďaka tomu sú nechty pevnejšie, neštiepia sa a sú už na pohľad zdravšie, krásne sa lesknú. Krabička poskytuje skrýšu pre celú manikúru a vďaka elegantnému obalu krásne vynikne na poličke. Čo viac si priať.. Set na úpravu nechtov kúpite v e-shope s prírodnou kozmetikou BioBeauty.sk za cenu 23,90 €. :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)