19. augusta 2014

Sladký flirt s Baleou

Pekný deň, dámy! 
Ospravedlňujem sa za niekoľkodňový výpadok, kvôli ktorému som bohužiaľ neukončila beauty týždeň s DM drogériou. Mám pre vás pripravených ešte niekoľko recenzií na Balea produkty, takže dosť bolo rečí a poďme to všetko dohnať! Dnes si na mušku beriem starostlivosť o ruky s kozmetikou Balea. Na konci dnešnej recenzie už budete presne vedieť, ktoré produkty vám nesmú v nákupnom košíku chýbať! Veru tak, vďaka spolupráci s DM drogériou som objavila dva totálne skvelé produkty, ktoré urobili moje leto nezabudnuteľným. Ktoré to sú? 





Ako som už spomínala, dnes trochu pokecáme o starostlivosti o ruky. Pre mňa osobne je nepredstaviteľné nemať v kúpeľní tekuté mydlo. Som naň zvyknutá už odmalička a aj z hygienického hľadiska mi vyhovuje omnoho viac než mydlo tuhé. Preto som sa veľmi potešila, keď ma v balíčku od DM drogérie čakalo toto milé ružové prekvapenie. Jemné tekuté mydlo Balea Sladký flirt ma očarilo už na prvé ovoňanie. Toto mydielko vás očarí nesmierne príjemnou vôňou dule a divej ruže. A nebojte sa, že vaše oko ostane nepotešené. Práve naopak, mydlo sa skrýva vo veľmi romantickom ružovom balení s letným motívom. Krásna kovaná stolička pod stromom dule vo mne vyvoláva príjemné spomienky na piknik s priateľom. Síce sme nemali nábytok a vlastne sme ani nesedeli pod dulou, no vystačili sme si aj s dekou a storočným stromom Ginkgo Biloba. Ale teraz späť k mydielku. Fľaštička má klasický pumpičkový aplikátor, ktoré môžete jednoduchým pootočením uzavrieť a s mydlom môžete precestovať hoc aj celý svet bez toho, aby sa vylialo. Cena za 300ml balenie je 1,39€. Tekuté mydlo Balea Sladký Flirt ruky jemne čistí a zároveň hydratuje. Vyznačuje sa neutrálnym pH a pomerne dobrou penivosťou.

Druhým produktom je krém na ruky Balea s vôňou malín a citrónovej trávy. Opäť ide o objem 300ml, za ktorý zaplatíte 1,95€. Krémik je vyzbrojený typickým pumpičkovým dávkovačom, vďaka ktorému nebudete mať celé balenie mastné a zašpinené. Poviem vám, že lacnejší kvalitný krém na ruky nezoženiete. Pri prvom použití mi vôňa malín okamžite pripomenula krém na ruky od Essence, s ktorým som ale vôbec nebola spokojná. Tentokrát to ale bolo inak. Naproti krému od Essence je ten od Balei omnoho tekutejší, čo mi práve v letnom období veľmi vyhovuje. Vďaka redšej konzistencii sa krém omnoho ľahšie rozotiera a v konečnom dôsledku aj rýchlejšie vsiakne do pokožky rúk a nezanecháva na nich mastný pocit. Vôňa krému takisto nie je tak výrazná, nie je prehnane sladká a vlastne na mňa pôsobí celkom prirodzene. Netrúfam si povedať, že by mi na zimu tento krém postačoval, pretože práve vtedy mám ruky najviac zničené a pokožku rúk často popraskanú od mrázu. No keďže ide o letnú limitovanú edíciu pre rok 2014, krém mi maximálne vyhovuje práve teraz, kedy hľadám iba hydratáciu. Odkedy som doma z internátu, niekoľkokrát denne vystavujem moje ruky saponátu na umývanie riadu a samozrejme aj iným faktorom, ktoré ich vysušujú. Preto ruky natieram viackrát za deň práve týmto mliečkom na ruky a vďaka pridanému panthenolu netrpím suchou pokožkou. Na leto je pre mňa tento produkt ako stvorený a aj preto mi robí neustálu spoločnosť na pracovnom stole, kde ho mám stále poruke. Môžem povedať, že ľahký krém na ruky malina a citrónová tráva od Balei som si skutočne zamilovala a rozhodne si ho pribalím so sebou na internát. Verím, že toto megaveľké Balenie kľudne vydrží až do zimy, takže sa nemám čoho obávať. Môžem vám ho všetkými desiatimi odporúčať. Berte kým je v ponuke! Aj moja žirafka z neho ide do kolien ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)