21. augusta 2014

We are not what you think we are. We are golden!

Vy viete, že ako blogerka sa snažím všetky produkty testovať dlhodobo aby som vám mohla podať skutočné dojmy a objektívne posúdiť kvalitu produktu. Veď je nad slnko jasné, že vy ako potencionálne zákazníčky si krém/make-up/rúž/šampón/čokoľvek nekupujete na týždeň, ale na dlhú dobu a produkt máte v pláne spotrebovať celý. Mnoho blogerok píše recenzie po týždňovom používaní. Ja zastávam názor, že na skutočné poznanie účinkov produktu si treba počkať o niekoľko týždňov dlhšie a preto tu dnes pre vás mám recenziu na produkt, s ktorým ste sa pravdepodobne stretli na iných blogoch ešte niekedy v júni.

Za prvé som s testovaním začala neskôr, keďže mi toto telové mliečko dorazilo v čase, kedy som bola asi v polovici balenia môjho ananásového telového mlieka, takže logicky som najprv musela spotrebovať zásoby a až potom som sa mohla pustiť do nového testovania, a za druhé ako vravím, testujem dlhodobo. Blog predsa nepíšem pre firmy, ale pre vás a preto je pre mňa prvoradá vaša spokojnosť a koniec koncov - na dobré sa oplatí čakať. Aj dnešný produkt môžem zaradiť k tým dobrým, s ktorými som spokojná a ktoré si kľudne hodím do košíka znova. 





Už samotný názov článku vám napovie, čo máte na úvodnej fotografii hľadať. Áno, dnes svoju pozornosť sústredím na telové mlieko Golden Shine od Balei. Bohužiaľ sa toto leto slniečko akosi skrýva za mrakmi, no aspoň tých niekoľko slnečných lúčov doprialo mojim ramenám ako-také opálenie. Prečo spomínam opálenie? Pretože už keď som po prvýkrát vzala do rúk Balea telové mlieko so zlatým leskom bolo mi jasné, že perfektne podčiarkne krásne bronzové opálenie. Žiaľ ja toto leto vyzerám dosť komicky - ruky opálené takmer do hneda, no nohy biele ako kuracie krídelká. Nevadí, viem sa zasmiať sama na sebe a preto si z toho ťažkú hlavu nerobím. Telové mliečko si aj tak užívam a som veľmi rada, že Balea s niečím takýmto vôbec prišla. Ako asi mnohé správne tušíte, opäť ide o limitovanú edíciu na leto 2014, no som presvedčená, že o tomto výrobku budeme počuť ešte aj ďalšiu sezónu. Možno podstúpi nejaké vylepšenie, možno zmení názov, ale myšlienka podľa mňa ostane zachovaná aj pre ďalšie leto. Poďme sa ale teraz venovať samotnému produktu. 


Telové mlieko Golden Shine má dokonalý štýlový obal, ktorý v sebe spája sviežu a ženskú ružovú farbu, bielu eleganciu a nežný dotyk luxusného zlata. Sebavedomie vám pozdvihne zlatý nápis "You are gold!". Áno dámy, každá z nás je úžasná, sexy a vášnivá. Je jedno aké sme vysoké, koľko vážime, ako moc máme zničené vlasy či koľko dní v roku nás trápi akné - skrátka sme silné, odvážne a hrdé ženy. Každá jedna z nás v sebe nosí úžasnú silu a krásu a verte mi, aj keď ju možno v tejto chvíli nevidíte, ona tam je. Každé ráno preto vstaňte, umyte sa, pozrite sa do zrkadla a povedzte si: "Som úžasná". Začnite si viac veriť, začnite experimentovať s kozmetikou, vyskúšajte aké líčenie vám pristane a starajte sa o seba. Práve teraz v lete kedy sa nemusíte skrývať pod tromi vrstvami oblečenia, ale práve naopak máte možnosť ukázať svoje telo v plnej paráde, je dôležité sa o seba príkladne starať. Správne hydratovaná pokožka by mala byť samozrejmosťou rovnako ako každodenné umývanie zubov či česanie vlasov. Po každej sprche siahnite po telovom mlieku a doprajte svojmu telu trochu hýčkania. Práve teraz je ten správny čas ukázať svoje opálené nohy a aby vynikli ešte viac, je nutné opálenie pekne podtrhnúť práve telovým mliečkom, ktoré dodá zdravý lesk. 


Telové mlieko Balea Golden Shine (You are gold) má jemnú béžovú farbu, riedku konzistenciu a veľmi príjemnú, skôr sladšiu vôňu. Obsahuje maslo z kakaových bôbov, ktoré ako zaiste viete, zlepšuje farbu pokožky. Navyše v tomto mliečku nájdete drobné trblietavé mikročastice, ktorých úlohou je odrážať slnečné lúče, čím na tele vytvárajú krásny rozžiarujúci efekt. Zlatých trblietok nie je prehnane veľa, takže výzoru alá diskoguľa sa nemusíte báť. Nemusíte ho nevyhnutne používať len na opálené telo, ale k letu tá snedá pokožka akosi prirodzene patrí.


Zlaté mliečko pokožku výborne hydratuje vďaka obsiahnutým prírodným olejom, dobre a ľahko sa rozotiera, nezanecháva pokožku mastnú a nie je potrebné použiť veľké množstvo produktu. S objemom 200 ml vydrží kľudne na celú sezónu, ale garantujem vám, že keď ho raz vyskúšate, budete si chcieť kúpiť ešte aspoň jedno balenie do zásoby. 


Za seba vlastne produktu nemám vôbec čo vytknúť - výborne hydratuje, pokožka je po ňom krásne žiarivá vďaka shimmeru, nelepí, nemastí, rýchlo vsiakne, dobre sa rozotiera a strašne krásne vonia. Čo viac si priať? Jediné čo ma možno trošičku mrzí je, že v slovenskom popise sa toho veľa nedočítate, takže ak neviete po nemecky, máte len dve možnosti - použiť prekladač alebo ostať bez informácii. Takže pre nemecky hovoriace šikovnice prikladám ešte oficiálny popis produktu: 

Balea Golden Shine Bodylotion - Schimmernde Verwöhnpflege für den Körper, Dufterlebnis für die Sinne. 
Schimmernd & Pflegend 
Mit der Balea Golden Shine Bodylotion erleben Sie pures Glamour Feeling. Die glamouröse Formel mit goldenem Schimmer zaubert glitzernde Effekte auf Ihre Haut - für einen strahlend schönen Schimmereffekt. Die pflegende Formel mit natürlichem Öl und Kakaobutter spendet Feuchtigkeit und pflegt die Haut seidig und zart. Der sinnliche Duft sorgt für strahlend gute Laune. Das wird Ihr Auftritt!



Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)