17. septembra 2014

Essence limitovaná edícia Oktoberfest 14

Dámy a dámy!

Dnes mám pre vás malé prekvapenie v podobe ďalšej limitovanej edície od Essence. Tie, ktoré máte cestu do Nemecka, určite nevynechajte návštevu drogérie. Táto limitka je totiž naprosto úchvatná. Zamilovala som sa snáď do každého produktu a to sa mi často nestáva! Limitovaná edícia nesie názov Oktoberfest '14 a je plná krásnych farebných produktov. V predaji je práve teraz a ja mám chuť si ju celú kúpiť. Pozrite sa na tú nádheru :-)

Hlavnú úlohu v tejto limitovanej edícii zohrávajú hravé dievčenské farby - ružová a fialová. Popri nich ale nájdete aj produkty v zelenkavých a hnedých odtieňoch. Súčasťou limitovanej edície Oktoberfest '14 sú už tradične laky na nechty, nálepky na nechtový dizajn, farby na líčka, lesky na pery a očné tiene. Novinkou je nádherný ružový adresár s jeleňom, sponky do vlasov a papieriky na odmastenie pleti počas dňa v praktickom cestovnom balení. Značka Essence naozaj vie, ako zaujať! Všetky produkty nájdete v prekrásnom stojane!




A tu už sú samotné výrobky vo svojej plnej kráse...


Nemôžem hovoriť za všetkých, ale myslím, že táto limitovaná edícia je najlepšia akú kedy značka Essence priniesla! Čo na ňu hovoríte?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)