27. januára 2015

Argánový olej a sérum na suché vlasy od Avonu

Ahojte, priatelia!
Včera som úspešne zdolala moju predposlednú skúšku a tak som si z Chovu koní odniesla krásne A, čo mi logicky vyčarilo úsmev na tvári. Väčším dôvodom na radosť však bol darček, ktorý som dostala od Tomáša. Je to ozaj zlatíčko, ale o tom až niekedy na budúce. Náplňou dnešného článku budú rovno dva produkty od Avonu a síce sérum na suché končeky vlasov a nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom.





Oba produkty sú súčasťou stálej ponuky Avonu a nájdete ich pri produktoch vlasovej starostlivosti, presnejšie v línii Advance Techniques. Zatiaľ čo strieborné sérum je určené pre starostlivosť o suché končeky vlasov, tyrkysový olej je vhodný pre všetky typy vlasov, ktorým dodá potrebnú hydratáciu a lesk. Tieto dva výrobky hodnotím po naozaj dôkladnom testovaní, vlastne pravdupovediac podarilo sa mi ich už spotrebovať, takže logicky nastal čas na ich zrecenzovanie. 

Prvým produktom, ktorý chcem dnes zhodnotiť je nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom na všetky typy vlasov. V popise výrobcu sa uvádza, že sa táto exotická zmes s obsahom vzácneho marockého argánového oleja okamžite vstrebáva a dodáva vlasom hydratáciu a lesk. Pomáha vyživovať a vyhladzovať suché, poškodené a krehké vlasy a zanecháva ich jemnejšie, silnejšie, zdravšie a na dotyk príjemné. Olej sa nanáša do dlaní a následne sa votrie do vlhkých alebo uterákom presušených vlasov. 



A teraz sa z krajiny snov pekne presuňme k reálnym poznatkom mojej maličkosti. Iste, je to super pocit urobiť pre svoje vlasy niečo navyše, hoci je to taká maličkosť ako argánový vlasový olej. Človek tak nejako dúfa, že svoje zničené suché vlasy zachráni tekutý zlatý poklad a tak si ho poctivo niekoľkokrát týždenne nanáša do vlhkých vlasov. Z naivných predstáv o tom, že sa moje vlasy z ničoho nič premenia na krásny vodopád, som vytriezvela skutočne rýchlo. O tom, že sa olej do vlasov vstrebe si môžete nechať akurát tak zdať. Olej sa na vlasoch drží skutočne statočne a to aj pri aplikácii menšieho množstva. Niekedy som mala pocit, že menej produktu už hádam ani nemôžem použiť, no mastné vlasy boli stále mojim spoločníkom. Takže som pristúpila k plánu B a aplikáciu oleja som nechala výlučne na dni, kedy som sa nechystala do spoločnosti. To, že ma moje psy uvidia s mastnou hlavou mi predsalen vadí omnoho menej, než keby išlo o mojich priateľov či poštárku. Okey, tak teda k tomu domácemu používaniu - niekoľko mesiacov som poctivo znášala pocit mastnej hlavy a tajne som dúfala, že tie suché vlasy predsalen nejako zachránim. A ono - čuduj sa svetu - žiadne zázraky sa nediali. Áno, vlasy boli krásne lesklé - veď v sebe predsa mali niekoľko mililitrov oleja a z toľkej mastnoty sa skutočne leskli jedna radosť. O nejakej trvanlivej hydratácii nemôže byť ani reči. Akonáhle som z vlasov vymyla všetok olej (čo mimochodom chcelo riadnu dávku šampónu), vlasy opäť žili svoj bežný suchý život. To, že s poškodenými vlasmi argánový olej ani nepohol, vám hádam hovoriť nemusím.

Hodnotenie produktu - 5 alebo čo to sakra je?!


Avon sérum na suché končeky vlasov je ďalším kamarátom do partie, ktorú s radosťou hodím za hlavu a budem sa tváriť, že som ho nikdy nepoužila. Ale aby som vás varovala pred zbytočnou kúpou, popíšem vám skúsenosti aj s týmto produktom. Takže opäť plané sľuby výrobcu o tom, ako vám toto sérum okamžite vyhladí suché končeky vlasov a zároveň ich vyživí. Taktiež zabráni krepovateniu vlasov, zanechá ich jemné, hebké a lesklé. Použitie rovnaké ako u predošlého produktu. 


A sklamanie takisto rovnaké ako u predošlého produktu. Od produktu, ktorý má vyhladiť suché končeky vlasov očakávam, že ich vyhladí všetky. Už dávno som sa vzdala sna, že moje rozštiepené končeky trvalo zachráni niečo iné ako kadernícke nožnice, no nádej na aspoň dočasné riešenie umiera posledná. A tak som vlasy zásobovala pravidelnou dávkou séra na suché končeky. A pravidelne neúspešne. V tomto prípade dokonca až tak neúspešne, že zacelená bola len polovica končekov a ostatné sa anilen nechceli tváriť, že plávali v nejakom zázračnom sére, ktoré im akože malo pomôcť. Takže opäť nula bodov. Jediným pozitívom pri tomto produkte bolo, že sa z neho vlasy až tak silno nemastili. Inak ide o vychodené peniaze.





Po technickej stránke - oba produkty majú po 30ml a sú balené v priehľadnej sklenenej fľaštičke s pumpičkou, ktorá je zabalená ešte v klasickej papierovej krabičke. Olej ani sérum nijako nesmrdia, skôr príjemne voňajú. Po ich spotrebovaní mi napadlo, že už keď samotné produkty za veľa nestáli, zrecyklujem aspoň ich obaly - sklenené fľaštičky sa mi zídu trebárs pri miešaní make-upov. Z mojich slov ste už asi pochopili, že ani jeden z týchto produktov vám odporúčať nemôžem. Osobne s nimi nie som vôbec spokojná.

Hodnotenie produktu - 5 alebo čo to sakra je?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)