29. januára 2015

To be a psycho or not to be a psycho? That is the faq

Krásny večer, všetkým!

Dnes vás nechcem nudiť svojimi siahodlhými výlevmi, recenziami na produkty, o ktorých ste už stokrát čítali či otravovať vás svojou radosťou z urobených skúšok, o ktorých som vás informovala už na mojom facebooku. Dnes to bude kľudné a oddychové, pretože dnes si, dámy a páni, dáme jeden z mojich ďalších outfitov!





Je o mne známe, že rada kombinujem lacné s drahým a ani dnes tomu nebude inak. Zvolila som pohodlný štýl, pre niekoho možno trošičku rebelský, pre mňa však to pravé orechové. V tomto outfite sú mojim obľúbeným kúskom práve zaujímavé high-heels s perfektným ombré opätkom. 

Pre líčenie by som zvolila mnou tak nekonečne milované výrazné červené pery, ku ktorým som dopasovala aj lak na nechty z dielne populárnej značky Urban Decay. Pre prípadný výskyt odvážnejších žien tu mám ako alternatívu veľmi tmavý, bordový rúž. A tentokrát zájdem ešte ďalej a poruším pravidlo rovnováhy líčenia a pre oči odporúčam tiež celkom výraznú paletu očných tieňov značky NARS. Ak by to na vás bolo ale príliš, môžete kľudne použiť aj jemnejšie očné tiene, ktoré táto paletka ponúka. Pri rebelskom looku nesmie chýbať ani tekutá očná linka, takže som do koláže vybrala značku Stila. 

PS: Všimnite si tú vymakanú žehličku na vlasy s vesmírnym vzorom a štýlové zrkadlo v tvare bezpečnostnej kamery ;-) 

Tak čo, išli by ste do tohto looku alebo je to pre vás až moc prehnané? Aké líčenie by ste použili vy - výrazné alebo skôr jemné?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)