27. februára 2015

Hands up!

Krásny neskorý večer, priatelia!

Po nekonečnom sedení nad desiatkami výskumov, ktoré som v posledných dňoch a týždňoch lúskala kvôli písaniu diplomovky, sa dnes opäť dostávam k písaniu článku pre blog. Hoci som pôvodne mala v pláne recenziu na šampón značky Cien, kvôli pokročilej hodine zaimprovizujem a predstavím vám ďalší z mojich outfitov. Tentokrát pôjde o outfit, ktorému som dala názov Hands up!

V čase jeho tvorby som si predstavovala samú seba ako konečne držím inžiniersky diplom v ruke a ako celé toto šialenstvo na univerzite pre mňa končí. A ako lepšie osláviť koniec štúdia, než poriadnou žúrkou v štýle celebrít, že áno?! V outfite som použila elegantné čierne šaty a v líčení som zvolila výrazné červené pery, ktoré sú mojou dlhoročnou srdcovkou. Nechýbajú ani do neba siahajúce high heels a dokonalá kabelka.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)