28. februára 2015

Lesklé vlasy s Cienom?

Príjemný večer, všetkým!

Včera som vám sľúbila recenziu na olivový šampón značky Cien a dnes svoje slovo plním a prinášam vám môj pohľad a skúsenosti s týmto produktom. Hoci už vyše roka mi v kúpeľni robí spoločníka vlasová kozmetika Aussie, chcela som na odporúčanie viacerých ľudí vyskúšať olivový šampón z Lidlu. Hoci tento produkt nepatrí k stálej ponuke sortimentu, nie je až také ťažké dostať sa k nemu v rámci beauty týždňov, ktoré z času na čas spoločnosť Lidl robí.





Cien ošetrujúci šampón s olivovým olejom pre lesk vlasov má veľmi pekné, bielo-zelené balenie o objeme 250ml. Vôňa šampónu je celkom príjemná, konzistencia stredne hustá, farba šampónu je povedzme polopriehľadná mliečna, penivosť priemerná. 


Žiaľ tu moja priateľskosť voči tomuto šampónu končí a ďalej už nachádzam len negatíva, ktoré musím olivovému šampónu vytknúť. Hoci vlasy naozaj krásne umyje a tie po ňom ostávajú celkom jemné, pomerne rýchlo dochádza k ich opätovnému masteniu. Keď som si vlasy umývala ráno, večer daného dňa som už opäť cítila onen nepríjemný pocit, že druhé ráno budú musieť podstúpiť ďalšie šampónovanie. Jasné, humusák rozhodne nie som a sprchu si dávam každý deň, no pokiaľ je to možné, snažím sa vlasy príliš nezaťažovať - to u mňa znamená lak na vlasy aplikovať len vo výnimočných prípadoch a ak je to možné, šampónovať raz za dva-tri dni.  Preto je pre mňa ťažké nájsť produkty, ktoré by mojim vlasom do bodky vyhovovali a zbytočne ich nezaťažovali. 


Našťastie mám ale Aussie a nič lepšie som zatiaľ neskúšala a predpokladám, že pre moje vlasy ani nič lepšie nenájdem. Netvrdím, že značky ako Kérastase či iné luxusné produkty by mi nevyhovovali, len skrátka nie som ten typ človeka, ktorý by mal potrebu dávať za šampón 20-30-40€ nech je akokoľvek úžasný. Netvrdím, že ho nikdy nevyskúšam, no v roli študenta (ach aké to klišé) sa zatiaľ touto cestou nehodlám vydať. Okey, späť k olivovému Cien šampónu...


Ako som už naznačila, vlasy sa ním dobre umývajú a ostávajú aj pomerne hebké. Penivosť šampónu je skôr priemerná, čo mne príliš nevyhovuje, nakoľko mám rada poriadnú penu. K jej vytvoreniu ale potrebujem väčšie množstvo šampónu a to už opäť súvisí s rýchlejšou spotrebou, častejším kupovaním, míňaním väčších peňazí atď. atď.. Chápeme sa.. Ďalšou vecou, ktorú musím šampónu vytknúť je, že mu trochu dlhšie trvá kým z vlasov vymyje lak na vlasy či iné stylingové prípravky, takže ak používate takéto srandy, šampón neodporúčam (opäť potrebné väčšie množstvo, prípadne šampónovanie na dvakrát). Všetky tieto veci by som možno šampónu dokázala ešte odpustiť, ak by ma nesklamal práve tou poslednou vlastnosťou, ktorú má. 


Jeho schopnosť zamastiť vlasy v priebehu jedného dňa je pre mňa proste neodpustiteľná. Pochopte, ak raz nájdete produkt, ktorý vaše vlasy robí úžasne voňavé, jemné, hebké, krásne lesklé, na pohľad zdravé a hlavne udrží ich dlho čerstvé, rozhodne sa nebudete chcieť vrátiť ku šampónu, ktorý vám urobí jemné vlasy na dve hodiny, potom budú vlasy spľasnuté a už za 12 hodín z nich budete môcť žmýkať olej. Je to skrátka krok späť a to by sa nikomu nepáčilo. Že by sa niečo také dalo očakávať, keď je šampón s prídavkom olivového oleja? Áno, dalo. ALE! Ale ja ako spotrebiteľ by som od výrobcu očakávala, že vyrobí produkt, ktorý zo mňa nespraví už po pár hodinách houmlesáka. Tak ako nečakám, že mi krémy premastia tvár natoľko, že mastnotu zo seba budem musieť zotierať servítkou, takisto nečakám, že toto bude robiť šampón, telové mlieko alebo akýkoľvek iný produkt, ktorý si kúpim. 



Záverom malé zhrnutie - hoci som na tento šampón počula dosť chvály, ja osobne by som Cien olivový šampón z Lidlu odporučila jedine ľuďom, ktorí majú skutočne veľmi suché vlasy. Všetkým ostatným radím - ruky preč! Za obdobnú cenu si radšej kúpte šampóny Balea (vyskúšajte napríklad radu Oil Repair, vitamínový šampón alebo počas letnej dovolenky špeciálny šampón po opaľovaní) prípadne inú lacnú značku, ktorá vám urobí omnoho väčšiu službu. Takisto ak patríte k ľuďom, ktorých vlasy majú sklon k rýchlemu masteniu, šampónu sa oblúkom vyhnite, pretože vám vyhovovať nebude. Tento šampón, hoci príjemne vonia (ale zase nič bez čoho by ste neprežili), je podľa mňa veľmi slabý priemer. Aj napriek tomu, že bol tento šampón pre mňa sklamaním, musím uznať, že svojou priemernosťou aspoň predbehol mnou totálne zavrhnutý šampón značky Lonsdale London a tiež hydratačný šampón slávnej značky Toni & Guy, preto šampónu Cien udeľujem aspoň nejaké tie body. Jeho kúpu však neodporúčam.

Hodnotenie produktu - 4 alebo ooops, tak toto veľmi nevyšlo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)