7. februára 2015

Perfektný sprchový krém z Lidlu

Krásne dopoludnie, vážení!

Dnes mám pre vás tip na produkt, ktorý by mala vyskúšať každá z vás. Je lacný, voňavý a vydrží nekonečne dlho. Telo navyše krásne rozmazná a dodá pokožke veľkú dávku hydratácie. Cien krémový sprchový gél s mandľovým olejom a marhuľou.





Ako zaiste viete, značka Cien je privátnou značkou obchodnej siete Lidl. Medzi ľuďmi je veľmi obľúbená vďaka vysokej kvalite produktov a ich nízkej cene. Ani pri tomto výrobku tomu nebude inak. Jeho cena sa pohybuje tesne nad 1 eurom, čo je za 300ml produkt skutočne lákavá sumička. Tento sprcháč som si kúpila viacmenej náhodne pri mojich pravidelných potulkách v Lidli. Okamžite ma zaujala jeho dokonalá marhuľová vôňa a elegantný obal. A za tú cenu som ho proste nemohla nechať v regáli.


Na výber je hneď niekoľko vôní a tak konkrétne tento druh spoznáte podľa oranžového pásiku na vrchnáku. Krémový sprchový gél Cien Bodycare obsahuje mandľový olej a výťažky z marhúľ.  Prvé balenie tohto sprcháča som už spotrebovala do poslednej kvapky, no jeho kúpu plánujem i do budúcna. Krémový sprchovací gél sa mi osvedčil na plnej čiare - stačí ho použiť maličké množstvo a pomocou hubky vytvoriť bohatú penu. Pena je príjemne hustá a už malé množstvo tohto gélu postačí na umytie celého tela. Pokožku zanecháva nádherne voňavú aj po opláchnutí. Tento produkt je určený pre suchú až veľmi suchú pokožku, ktorú vďaka prídavku mandľového oleja aj pekne hydratuje. Po použití sprchového gélu Cien s mandľovým olejom a marhuľami som už nepociťovala potrebu natierať sa telovým mliekom - hydratácia samotného sprchového gélu môjmu telu vyhovovala. 


Gél má pomerne riedku konzistenciu a je polopriesvitný s mliečnym nádychom. Vôňa je veľmi príjemná, ovocná a svieža. Obsahuje hydratujúce zložky, ktoré chránia pokožku pred vysychaním, jeho pH je neutrálne. Samozrejme je tiež dermatologicky testovaný. Objem produktu je 300ml a dávkovanie už klasicky cez dierku vo vrchnáku. Doba trvanlivosti sa pohybuje okolo 2 rokov.



S týmto sprchovým gélom som nadmieru spokojná a zaraďujem ho k mojim najobľúbenejším sprcháčom. Jeho vôňa je priam omamná, bohate pení, cena je viac než priaznivá - tak čo viac si priať?

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)