5. marca 2015

Telový olej, ktorý si ma získal

Nie každý z nás si potrpí na drahé wellness & SPA víkendy kdesi v Tatrách, no všetci sa chceme cítiť príjemne. Chceme si oddýchnuť od práce, od stresu, hlavu vypnúť aspoň na chvíľu a utiecť od každodenných starostí. Možno sa to na prvý pohľad zdá ako drahý špás, no ja vás presvedčím o tom, že krásne uvoľniť sa môžete aj v pohodlí domova. 

zdroj obrázku




Telové masáže sú známe po celom svete už stovky rokov. Za ten čas ľudia vymysleli niekoľko druhov masáží, pri ktorých sa používajú najrôznejšie pomôcky. Často sa pri masážiach používa práve telový olej, ktorý má na pokožku ohromné účinky. Nielenže bude telo po takejto masáži úžasne hebké a svaly uvoľnené, aj vaša myseľ sa zbaví pochmúrnych nálad. Často sa používajú prírodné oleje práve kvôli ich aromaterapeutickým vlastnostiam. Pri aromaterapeutickej masáži nepotrebujete žiadneho odborníka a hravo ju s partnerom zvládnete aj sami. Jej primárnym cieľom je navodiť príjemnú atmosféru, uvoľniť myseľ a zabudnúť na každodenné zhony, ktoré počas dňa zažívate. Keďže sa pri tejto masáži využíva len hladenie rukami a zvlhčenie tela olejmi, nie je ani finančne nákladná. Rôzne éterické oleje sa počas masáže pozvoľne odparujú a pôsobia na zmysly a centrálny nervový systém. Jediné, čo musíte robiť vy, je nechať sa rozmaznávať. A ak budete mať s partnerom chuť, môžete si zašantiť trochu odvážnejšie a z nevinnej masáže urobiť erotický zážitok. ;-)


Najčastejšie sa pri aromaterapeutických masážiach používa avokádový, broskyňový či marhuľový olej. Známy je takisto jojobový olej, ktorý je skvelým pomocníkom v oblasti krásy. Ja sama som sa s jojobovým olejom zoznámila v Turecku, kde som mala možnosť vyskúšať vlasovú a telovú kozmetiku s jojobovým olejom. Vlasy i telo po použití tejto kozmetiky boli na nepoznanie. Telové oleje však ani zďaleka nie sú určené iba zamilovaným párom. Pokojne ich môžete používať aj samé, tak ako aj ja. Vždy po osprchovaní nanesiem malé množstvo telového oleja do dlaní a následne ho rozotriem po tele. Snažím sa nevynechať ani kúsok, aby som neukrátila moju pokožku o úžasné účinky olejov. Keď olej do pokožky vsiakne, som pripravená zakončiť deň výdatným spánkom.


Ak by ste sa ma spýtali na výhody telových olejov v porovnaní s telovými mliekami či maslami, odpoveď by bola jednoznačná - nechávajú pokožku omnoho jemnejšiu. Niekoľko posledných týždňov používam namiesto telových mliek práve Balea telový olej a rozdiel som spoznala okamžite. Pokožka je neporovnateľne jemnejšia a to po dlhšiu dobu. Nie je to ako pri telových mliekach, kedy sa musíte natierať každý deň, aby ste hydratáciu pravidelne do tela dostali. Nie! U telových olejov prenikajú účinné látky ľahšie do pokožky a preto sa v nej aj dlhšie udržia a majú väčší a výraznejší účinok. Pokožka je hydratovaná, jemná a má krajšiu farbu. Konkrétne u telového oleja značky Balea ma doslova očarila jeho neopísateľne nádherná vôňa, ktorú by som charakterizovala ako sladkasto-sviežu vôňu s nádychom ovocia. Telový olej Balea je zmesou spomínaného jojobového, avokádového a bisabolového oleja. Okrem nich obsahuje ešte slnečnicový a sójový  olej. Toto kombo je tak pre pokožku skutočným pokladom.



S olejmi však treba zaobchádzať o čosi opatrnejšie ako s bežnou telovou kozmetikou. Na natretie celého tela stačí len malé množstvo a dôležité je dôkladné a rovnomerné rozotrenie. Ako sa hovorí - menej je niekedy viac. Ak použijete primerané množstvo oleja, nemusíte sa vôbec obávať, že by vaše telo ostalo príliš mastné.


Rýchlo ešte spomeniem také tie technické detaily telového oleju značky Balea. Olej sa predáva v plastovej fľaštičke o objeme 150ml, jeho trvanlivosť je zhruba dva roky a cena 3,49€. Olej je veľmi riedky, príjemne vonia a ak to s ním nepreženiete, nezanecháva pokožku mastnú. Čo by som možno uvítala, je aplikácia pomocou rozprašovača namiesto klasickej dierky vo vrchnáku, keďže by sa tým predišlo zbytočnému zamasteniu celej fľaštičky počas aplikácie (naberiete olej do rúk, rozotriete, chytíte fľaštičku aby ste si znova nadávkovali olej a bum, fľaštička je mastná). Jasné, je to len taký detail, ale každá maličkosť sa predsa počíta... Hlavné je, že na kvalite to produktu nijako neuberá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)