6. marca 2015

Sexi plavky Victoria's secret

Príjemný večer, dámy!

Dívam sa z okna a obdivujem ružovo-oranžovú oblohu nad mojou univerzitou, balím posledné kufre a pomaly sa lúčim s Nitrou. Dnes som poslala výsledky môjho výskumu školiteľovi a dúfam, že čoskoro dokončím diplomovú prácu. V hlave mi stále znie hlas, ktorý mi pyšne našepkáva: "Zvládla si to". Áno, zvládla som vyštudovať univerzitu a zvládla som napísanie diplomovej práce na katedre genetiky a plemenárskej biológie.

Som na seba hrdá pretože viem, koľko ľudí z môjho odboru túto výzvu nezvládlo. Som hrdá na to, že za posledné roky som zvládla zdolať také predmety ako sú genetika, biochémia, fyziológia či anatómia. Ja - malý človiečik, ktorý do Nitry prišiel z obchodnej akadémie a ktorý o podobných predmetoch nemal ani poňatia. Ale zvládla som to. A popri tých náročných rokoch som zvládla aj viesť tento blog, hoci častokrát to bolo časovo náročné. No a teraz a takisto počas najbližších dní, to konečne budem môcť robiť naplno. Najbližšie týždne a mesiace budú pre mňa zaslúženou dovolenkou a ja som veľmi rada, že ich budem môcť stráviť práve s vami na blogu Sue and colours. Aj preto som pre dnešný článok zvolila tému, ktorá mi tak strašne pripomína, že tento rok zažijem dokonalé leto pri mori na polročnej stáži, z ktorej sa vám určite budem pravidelne ozývať.

zdroj obrázku




Dovoľte mi vám v dnešnom článku predstaviť novú kolekciu plaviek značky Victoria's Secret, nad ktorou som sa rozplývala už v minulom článku. Táto kolekcia vo mne vyvoláva veľmi pozitívne ohlasy, je optimistická, farebná a sexi. Jednoducho ideálne plavky, ktoré očaria. Oceňujem predovšetkým nádhernú kombináciu žiarivých farieb, ktoré k letu jednoducho patria. Vďaka tejto kolekcii už nebude pri bazéne nikdy nuda. 


Z plaviek cítiť radosť a hravosť, pôsobia veľmi zmyselne a mladistvo. Všimnite si do detailov prepracované strihy, v ktorých vynikne krásna ženská postava. V kolekcii sa striedajú výrazné farby, abstraktné vzory, volány i divoké šelmy. Ťažko povedať, ktorý kúsok je mojim favoritom. Keby som mohla, vykúpim polovicu tejto kolekcie. 




Ktorý kúsok zaujal najviac vás? 

No a keďže sme sa včera bavili o skvelých účinkoch telových olejov na pokožku, zoznámim vás ešte s novou kolekciou telových olejov Victoria's Secret. V ponuke sú 4 prevedenia - shea, coconut milk, verbena a acai. Každý olej stojí 18$ a má objem 250ml. No nie sú krásne? Brala by som ich všetky!


Všetky obrázky plaviek ako i telové oleje sú zo stránky Victoria's Secret.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)