15. septembra 2015

Telové mlieko Infusion D'iris by Prada

Ahojte, krásky!
Film Diabol nosí Pradu nemusím asi žiadnej z vás predstavovať. Ja sama som ho videla už asi 30krát a stále ma baví. Aj keď svedomie ma stále ťahá ďaleko preč od povrchného sveta high-end značiek, moje druhé ja hlasno túži troche luxusu. Keď moje dva vnútorné svety vedú takéto nekonečné boje, ktoré zo mňa robia rozdvojenú osobnosť (vitajte v klube blížencov), idem zošalieť. Chvíľu som povrchný snob, ktorý miluje drahé veci a túži po sláve a neskôr zase padám nohami na zem a hovorím si, že je šialenstvo utratiť tridsaťtisíc za kabelku... Dnes sa k vám prihovára moje horšie ja, ktoré jedného dňa zvíťazilo a bez môjho morálneho odsúhlasenia si kúpilo telové mlieko od Prady...






Telové mliečko Infusion D'Iris som získala v aukcii pre opustené zvieratká, do ktorých ako samozrejme už veľmi dobre viete, sa často zapájam. Dražila som v podstate naslepo, pretože som vôbec netušila, aká je vôňa Prada Infusion D'Iris, či sa mi bude páčiť (na parfémy som dosť vyberavá, na telové mlieka takisto) a tak nejak to bol vlastne skok do neznáma... Konečne som sa dočkala dňa, kedy teta poštárka zazvonila pri dverách v rukách držiac moju vytúženú Pradu. Obálku som roztrhala na márne kúsky a so zatajeným dychom rozbaľovala môjho nového miláčika. Chvíľka napätia, hlboký nádych a už aj odšrubovávam vrchnáčik a nechávam sa opantať nádhernou vôňou. Ó áno, bola to láska na prvé nadýchnutie. Poviem vám, keby existovala bohyňa vôní, volala by sa Iris. A boli by najlepšie kamarátky so slečnou Florou od Gucciho. Taká tá nerozlučná dvojka ako Serena a Blair, aj keď každú chvíľu medzi sebou bojujú o to, ktorá z nich bude kráľovnou Upper East Side (alebo aspoň môjho srdca).


Chápete, že taký poklad si človek vystaví ako víťaznú trofej niekam vysoko, kde ku nej môže vzhliadať každý deň. Len opatrne s dotykmi, aby sa nášmu zlatíčku niečo nestalo. Keďže tento tekutý poklad je zahalený do nevinne pôsobiacej maličkej fľaštičky, nesmie vyjsť ani kvapka na zmar. Spočiatku som častejšie telové mlieko od Prady používala namiesto parfému - kvapka na jednu stranu krku a kvapka na druhú stranu a deň bol hneď krajší. Až neskôr nastal ten správny čas ponoriť sa do tohto luxusného oceánu rozkoše naplno.




Telové mlieko Prada Infusion D'Iris po tele ľahunko kĺže, rozotiera sa priam samé a pokožka ostáva veľmi dobre hydratovaná. Na rozdiel od ostatných mliek, jeho vôňa trvá skutočne dlhé hodiny, takže nie je nutné použiť žiaden ďalší parfém, ktorý by tomuto chlapíkovi len zbytočne zavadzal pri jeho chvíľke slávy. Po vstrebaní do pokožky telo neostáva mastné. Je to skrátka presne ten chlapík, ktorého si chcete vziať za muža, pretože je proste dokonalý. 


Telové mliečko Infusion D'Iris od Prady sme si ja aj moje druhé hriešne ja zamilovali až po uši. Je hodvábne hebké, nádherne zamatové, úžasne jemné, prekrásne voňavé - je proste sväté. Je to poklad, ktorý sa nedá porovnať s ničím, čo som doposiaľ mala. Je to nevinnosť, je to dravosť, je to prepych, je to láska.

Je to proste PRADA  

2 komentáre:

  1. Diabol nosí Pradu zbožňujem! :) Mlieko vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto. Pred pár dňami som ho pozerala znovu, už ani neviem po koľkýkrát :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)