31. decembra 2015

Cheers to the beauty!

A je to tu...
...už o nejaké 2 hodinky sa rozlúčime s rokom 2015 a ráno sa zobudíme do niečoho nového. V tento deň majú blogerky vo zvyku obhliadnuť sa za uplynulým rokom, zaspomínať na výnimočné momenty, sumarizovať úspechy blogu. A hoci sa tu dnes nechcem hrať na štatistické okienko, ktoré má stejne význam akurát tak pre mňa, dovoľte mi povedať vám pár slov skôr, než sa s pohárom vína usadím pred televíziu. 

Počas posledných 12 mesiacov to so mnou bolo ako na horskej dráhe - raz hore, raz dole. Či už išlo o osobný život, školu alebo blog, mala som svetlé i tmavé chvíľky. Ale ja nesmútim. Tento rok už nie, pretože práve tento rok mi otvoril oči a ukázal, kto som ja a kto sú moji skutoční priatelia. Som veľmi rada, že som stihla urobiť čistku kontaktov ešte skôr, než sa začne nový rok a že som sa zbavila všetkých negatívnych ľudí vo svojej blízkosti. Ak ste to náhodou ešte neurobili, odporúčam vám, aby to bola prvá vec, ktorú si dáte na svoj zoznam predsavzatí pre rok 2016. Sama na sebe som zistila ako neuveriteľne dokáže pomôcť vypustenie negatívnych ľudí zo života. Spočiatku som mala strach, nie je to ľahké ukončiť niekoľkoročné priateľstvá, ale ak vás to už nenapĺňa, nemá zmysel nechávať si takéto závažia v živote. 





Aby som ale nepôsobila nejako negatívne, predsalen dnešok by mal byť pozitívny, musím vám všetkým poďakovať za vašu podporu, ktorú ste mi prejavili v mnohých situáciách. Som nesmierne rada, že stále mám tú možnosť byť s vami v osobnejšom kontakte. Myslím, že mať menej známy blog je presne to, čo mi vyhovuje. Nedokážem si predstaviť, že by som v návale fanúšikov stratila čas vybudovať si s každým z vás priateľstvo a dozvedieť sa tak o vás čo najviac. Teší ma, že hocikedy si zmyslím, môžem s vami poklebetiť či už na blogu alebo na mojom facebooku. Je to veľmi milé a o to viac si potom cením to, že sa z môjho blogu tešíte spolu so mnou, pretože práve vďaka tomu užšiemu kontaktu nie ste len anonymný dav čitateľov, ale máte mená a máte tváre a životy, do ktorých ste ma prijali a to je asi tá najkrajšia vec, akú si môže blogerka želať. 

Chcela by som vám touto cestou popriať nielen krásny dnešný večer, ale predovšetkým krásnych nasledujúcich 12 mesiacov, ktoré nás čakajú. Verím, že nech už váš rok 2015 bol akokoľvek úžasný, ďalší rok bude ešte aspoň stokrát lepší, pretože vy i ja, my všetci si to zaslúžime...

Ste najlepšie, ľúbim vás 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)