23. decembra 2015

Malá veľká vianočná inšpirácia

Ahojte priatelia!

Tiež ste sklamaní, že vonku to na Vianoce vôbec nevyzerá? Je mi strašne ľúto, že pri pohľade z okna nevidím nič, len smutnú trávu a opadané stromy. Nikde žiaden sneh, ani jediná vločka. Ani len zamrznuté jazierko na záhrade, ktoré by mi naznačilo, že je tu ten krásny vianočný čas. Až mi to pripadá divné mať postavený stromček. Na zázraky síce neverím, ale keby sa nejaký mal udiať, želala by som si, aby cez noc zasnežilo celú krajinu. Čo myslíte, dočkám sa?





Ale čo, keď už to v prírode na zimu nevyzerá, tak si aspoň v článku navodíme príjemnú vianočnú atmosféru. Aj vy sa už neviete dočkať zemiakového šalátu a rybky? Priznám sa, že kapustnicu som si dala už v nedeľu v reštaurácii, no na tú originál vianočnú sa aj tak nechytá. Vianočná je proste vianočná, čo poviete? :-) 

Zisťujem, že čím som staršia, tým menej túžim po darčekoch. A popravde je pre mňa aj rok od roku ťažšie vyberať darčeky ostatným. Veď dnes už žijeme v dobe, kedy si väčšina z nás dopraje počas celého roka, takže pod stromčekom to už také výnimočné ako kedysi nebýva. Na jednu stranu ma to mrzí, na druhú stranu sa teším ako o pár rokov opäť zažijem so svojimi deťmi tie pekné pocity pri rozbaľovaní darčekov. Len teda ešte nájsť vhodného manžela, že?! Neviete kde nejakých predávajú? :-D 

Ale nie, žartujem. Veď ma poznáte. No nič milí moji, pomaly sa idem pustiť do ďalšieho pečenia, upratovania a všetkých týchto sviatočných záležitostí a vy si sadkajte s dobrou knihou do kresla, alebo si pustite vianočné rozprávky alebo skrátka robte to, čo máte radi. Užite si krásne sviatky a dúfajte spolu so mnou, že nakoniec nás predsalen Perinbaba zasype..  



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)