29. marca 2016

Hurá, je tu jar!

Ahojte, krásky! 
Veľká noc je konečne za nami a ja pevne verím, že ste sa oblievačke vyhli rovnako ako ja. Teda samozrejme za predpokladu, že k nej pociťujete totožný odpor. Ako tak pozerám z okna, slnko sa zase rozhodlo potešiť nás kúskom tepla a to vo mne vzbudzuje veselú jarnú náladu. Uplynulé dni pre mňa boli náročné, pretože aj keď sa vám to možno nezdá, som veľký odporca nákupov a nákupných centier. Nekonečné davy ľudí ovešaných nákupnými taškami z predražených obchodov, to skutočne nie je nič pre mňa. Ale situácia si už žiadala moju obetu a tak som sa pred pár dňami vybrala do Maxu a pár ďalších samostatných obchodov. Keďže svadba je už na dohľad, zháňanie posledných doplnkov k mojim šatám bolo viac než nevyhnutné.

Asi po piatich hodinách nákupného maratónu som sa konečne ocitla doma. Ako inak - ovešaná nákupnými taškami z predražených obchodov. Síce sa mi nepodarilo zohnať všetko, čo som mala v úmysle, ale s úlovkami som aj tak spokojná. Pretože ma nebavia nákupy a nebaví ma ani fotiť svoje nákupy v pravidelných intervaloch, rozhodla som sa postovať nákupné články len raz za štvrťrok. Pre vás to znamená, že sa neunudíte k smrti zízaním na moje nové topánky a pre mňa to znamená, že sa neunudím k smrti vymýšľaním nejakého originálneho textu ku každej blbosti, ktorú hodím do košíka. Ale keďže nám už pomaly končí marec, patrilo by sa tento týždeň konečne pustiť do práce a ukázať vám, čo som si zase priniesla z obchodov. Našťastie sa zvykne hovoriť "o tom potom", takže si na článok ešte chvíľu počkáte. Ak ste ale veľmi nedočkavé, sledujte môj instagram, kam budem hádzať aj fotky úlovkov z obchodov.



Dnes vlastne píšem len pár žvástov, aby ste vedeli, že vôbec žijem a svet je konečne opäť gombička. O pár hodín ma čaká autoškola (ako každý utorok), takže by som si mohla prejsť čo sme sa minule učili. Ale poznáte to - nechce sa mi a tak len blúdim internetom a páčikujem všemožné fotky, medzi nimi aj novú ručne robenú bižutériu od  mojej kamošky Táni, u ktorej som včera bola na návšteve a odišla som s ďalšími asi 7 pármi náušníc a náhrdelníkom (inak som úplne v poriadku) :-D 

Najlepšie aj tak bolo, že som (samozrejme ako vždy) zabudla doma veci, ktoré som jej šla odniesť a kvôli ktorým sme sa hlavne chceli stretnúť. Takže som sa pekne krásne mohla od babky vrátiť cez celé mesto späť domov, vziať tašku s vecami a dávaj ho naspäť na sídlisko. No tak som sa aspoň prešla hore-dole po meste a spálila pár kalórii. Veď po sviatkoch by sa aj patrilo. Niekedy som tak mimo a taká zábudlivá, že si hovorím, že moja diera v hlave má vlastnú sklerózu. Máte to aj vy tak, alebo som len ja taký expert?

No nič, pomaly sa s vami už aj rozlúčim a idem sa venovať ďalším povinnostiam. Nezabudnite ma sledovať aj naďalej, pretože o pár týždňov spustím veľkú giveaway na oslavu 250 000 pozretí môjho blogu, ku ktorým sa pomaly ale isto blížime. Jupíííí. Želám vám krásny deň!


14 komentárov:

  1. Krásne napísaný článok ♥ Tiež sa neskutočne teším z toho že prišla jar ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super, clanek i fotky, moc hezky se to cte".. tesim se na dalsii

    urcite mrkni ke ma na blog o modelingu : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale viac by ma tešila pochvala, ktorá by nebola len automaticky kopírovaná ku každému článku :-)

      Odstrániť
  3. Konečne je tu jar a slnečné dni plné pohody. Cítim sa plná elánu, a inak krásny článok. :)
    Môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do GFC, ja už som tak urobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Soni. Tiež to mám tak. Celú zimu som bola zaspatá ako medveď, ale akonáhle vyšlo Slnko, aj ja som sa prebrala a užívam si to teplučko.

      Odstrániť
  4. Je super že je tu jar, akurát ma mrzí, že zima nebola. Ale čo už, asi si na to musíme zvyknúť. Inak ja a obchody a veľké centrá brrr, radšej malinké krámiky a literárne kaviarničky. A penniažky sa kotúľajú samozrejme za knihy. Ale už by som mala prevetrať šatník, minimálne preto, že som sa po pôrode akosi nafúkla vo všetkých partiách, a všetky moje pubertálne tričká, ktoré som s obľubou a hrdo nosila pred troma rokmi môžem odložiť pre svoju neter. Nevadí, berieme to s humorom. Veľa šťastia v autoškole. Môj vodičák je krásne zarámovaný a všetky pokusy o šoférovanie skončili šedivou hlavou môjho muža :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, tá zima mrzí aj mňa, ale radšej nech je zima úplne suchá, než by malo nasnežiť a hneď sa to roztopiť. Takú tú čapavku tiež nemusím a tá je bohužiaľ posledné roky v mojom meste samozrejmosťou, takže radšej úplné sucho, než sa brodiť v mláčkach. Presne, malé obchodíky sú najlepšie. U nás ale na oblečenie sú buď len nákupné centrá, alebo čínske obchody, čo tiež veľmi nemusím, tak volím menšie zlo. Ja som si takto pár mesiacov dozadu robila poriadok v šatníku a posunula som ďalej dva mechy oblečenia. Človeku až prebehne mráz po chrbte ako nič nič a zrazu je akýsi veľký a nezmestí sa do starých vecí. :-D
      Čo už, aj to patrí k životu. Ďakujem, budúci týždeň ma čaká prvýkrát trenažér, tak dúfam, že to dopadne nejako schopne. Ale aj tak mám z toho obavy, väčšina deciek v triede už šoférovala aspoň načierno, ja ešte vôbec :-D

      Odstrániť
  5. Tomu verím. U nás už bolo tento týždeň aj krásnych 24°C. To som mala neskutočnú radosť, niet divu, že pri takom počasí zanedbávam blog. Slniečko si treba užívať kým ho máme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem, Nadush. Veru, veru, len nech nám to vydrží. Je to také milé prírodné antidepresívum. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem. Článok o nákupoch bude už tento víkend, tak sa snáď bude páčiť aj ďalším čitateľom. S topánočkami som mala teda nesmierny problém. Všetky modely, na ktoré som natrafila, mali dosť úzku špičku, s čím majú moje širšie nôžky akosi problém. Už som raz mala topánky s úzkou špičkou a po asi hodine chodenia v nich sa mi urobila rana medzi prstami a dosť to krvácalo, takže ich už nenosím a preto bol pre mňa problém niečo kúpiť na túto sezónu, lebo tento trend úzkych topánok je akosi opäť aktuálny. Nakoniec som kupovala topánočky u Baťu a zatiaľ absolútna spokojnosť.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)